Ona boş gözlerle bakarken birden beni kucağına aldı.
"İzin vermeyeceğim" dedi arabanın kapısını açarken. Benim gözlerimse bu acıya daha fazla dayanamıyarak kapanamaya başladı.
"Ceren hayır kapatma gozlerini" dedi Cenk sesi titrerken. Bense çoktan gözlerimi kapatmıştım. Tekrar gözlerimi açtığımda belli belirsiz sesler duyuyordum.
"Kanamayı durdurduktan agah bey. Ufak sancıları olabilir onun için size bir ilaç yazacağım. Sancısı olunca kullansın eğer geçmezse durum ciddi demektir. Beni ararsınız"
"Peki çok teşekkürler doktor bey" dedi agah amca
Kapının kapanma sesinden sonra agah bey konuşmaya başladı. Benim gözlerim hâlâ kapalıydı.
"Oğlum bundan benim niye haberim yok! Kıza ne dedin de bu hale getirdin"
"Ben birşey demedim! Olması gerekeni söyledim! Bebeği aldır dedim sadece."
"Gerçekten sana inanmıyorum. Bu kız başka oğlum herkese davrandığın gibi davranamazsın ona!"
"Agah amca" dedim sessizce. İkisinin de bakışları bana döndüğünde devam ettim " o gitti mi?" dedim bakışlarımla karnımı göstererek.
"Hayır kızım.. Babama ne diyeceğiz"
"O benim babam değil! Üvey babam"
"Biliyorsun şu an yurt dışında ama yarın dönüyor.. Ne olacak" dedi sanki 'aldır o çocuğu' der gibi.
"Oğlunuzdan babalık yapmasını istemiyorum agah amca.. Sadece çocuğumu istiyorum. Onu benden koparmamı istemeyin. Yapamam."
"Ama başka yolu yo-"
"Beni boşver agah amca ben hallederim."
"Halledilecek birşey yok evleneceksiniz!"
"Asla" dedi cenk "başka bir yoku olmalı" dedi bakışlarını çevirirken.
" yok! 1 hafta sonra evleniyorsunuz. Şimdi sizi yanlız bırakıyorum.bu konuyu konuşun"
Agah bey odadan çıkınca içerde ölüm sessizliği oldu cenkle sadece birbirimize bakıyorduk kimse birşey söylemiyordu daha sonra doktorun normal dediği sancılardan biri girdi. Ağzımdan ufak bir inlme çıkınca cenk bakışlarını bana çevirdi daha sonra yanıma geldi.
"İyi misin?"
"Hıhı" dedim çünkü yaklaşık 10 saniye sürüp geçmişti.
"Bu sancıların normal.. Merak etme doktor bir ilaç yazacağım dedi.."
"Peki"
"İstersen.." başımı merakla karnından çekip ona çevirdiğimde. Devam etti;
"Karnına Masaj yapabilirim"
Ne? Ne diyor bu? İnanamıyorum bu gerçek mi?
Başımı olur anlamında salladığımda elini bluzuma getirdi ve yukarı çekti elleri karnına değer deymez mütiş bir rahatlama gelmişti. Dokunuşları beni daha da rahatlatıyordu 15 dakika kadar masaj yaptıktan sonra bluzu tekrar aşağıya çekti.
"Ceren"
"Hı"
"Bu evlilik gerçek bir evlik olmayacak biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum"
"Güzel" dedi ve ayağa kalktı
"Şunu da unutma; sen çisemin annesi falan değilsin. O öyle diyor diye kendini annesi sanma"
"Sende o senin biyolojik kızın diye kendini baba falan sanma. Senden baba olmaz çünkü."
Bozulduğu belliydi odadan çıktı. Daha sonra agah amcalırın evine gittim beni odama götürdüler sonra ben uyuakalmışım uyandığımda yanımda çisem vardı.
"Annecim. Napıyorsun sen Burda?"
"Uyanmanı bekliyorum anne.. Niye hastaneye gittiniz"
"Çünkü"
"Çünkü ne?" ben açıklayacak birşey bulamamışken cenk kapıya yaslanmış bir şekilde konuşmaya başladı.
"Kardeşin oluyor çisem" dedi cenk çisemin da benimde sözlerin açılırken çisem bir anda yatakta zıplamaya başladı.
"Olleeyy kardeşim oluyor" cenk çisemin kızmasını veya ağlamasını bekliyordu şaşkımca çiseme baktı.
"Sevindin mi"
"Neden sevinmiycek mişimm okuldaki kerkesin kardeşi var bana hep anlatıyorlardı bende kardeş istiyordum ama annem yoktu artık hem annem hem kardeşim var. Olleeeey anne kardeşim kız mı erkek mi?" cenk çisemin bu sorusuna güldü gülmesini beklemiyordum.
"Daha belli değil" dedim çisem de hemen atıldı "inşallah kız olur dimi baba" dedi
Cenk de cevap verdi. "Erkek olsa fena olmaz" dediğinde daha fazla şaşırdım neler diyordu bu? Daha düne kadar aldır diyordu ama şimdi?
Çisem heğecanla odadan çıkıp bütün köşke hamile olduğumu duyurdu. Bu arada damla dün izmirden döndü onunla da kardeş gibiyiz zaten.
"Şaşırma ceren. Bu evlilik oyununa inandırmamız gereken ilk kişi çisem" dediğinde bende devreler yandı. Doğru ya oyun oynuyordu.
İlimizde aşağıya yemeğe indik. Damla konuşmaya başladı.
"Ceren ya ne çok özledim seni!"
"Bende seni çok özledim damla"
Biüyük kapıdan gelen topuk sesleriyle herkes kafasını yan tarafa çevirdi. Geleni tanımıyordum ama baya çekiciydi.
Kadının viducu oldukça güzel ve şekkilliydi. koyu kahve kısa ve kıvırcık saçlarıı arkaya attı. Makyajında koyu renkler kullanmıştı gözleri de kahverengiydi. Giyindiği dizine kadar uzanan koyu kırmızı ve derin dekolteli elbisesinin upuzun bir yırtmacı vardı. Upuzun dendiysem gerçekten eteğin başından sonuna kadardı yani nerdeyse karnına kadar. Yırtmaç yan tarafta olduğu için orası gözükmüyordu merak etmeyin.
"Bade" dedi cenk şaşkınca.
Ve Burada da bölüm bittiiiii.
Nasılsınızzz? Umarım iyisinizdir kendinize dikkat edinnn
Sorulara geçiyorumm
*bade ne için geri geldi?
*cerenin üvey babası ne tapki verecek?
*çisem sahte evliliği anlar mı?
*cenk cerene aşık olacak mı?
*bade bebeğe zarar verir mi?
Yorumlarda görüşürüzzz😘😚❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM
أدب الهواةAnne ve babasının yaptıklarının cezasını niye küçücük bir bebek çeker ki ?(!)