~6~

43 2 1
                                    

Jó olvasást!

Reggel szintén Hobi ölébe voltam de meglepően betakarva. Aztán dörömbölésre keltünk Jin volt az 2 tányér reggelivel. Hobi gyorsan felekelt és ajtót nyitott.
Jin: Jó reggelt, itt a reggeli, drága J-hope te meg kapkodd magad mert forgatás van te süsü.
Hobi:fáradtan* Jó.... Jó megyek amúgy köszi a reggelit.
Leültünk az asztalhoz és "romantikusan" meg reggeliztünk egész végig egymás szemébe néztünk és mosolyogtunk nagyon édi volt.

Csenge time
Este ahogy mindeki más is én is aludni mentem,Yoongi egyszerűen csak oda feküdt mellém háttal, kicsit kínosan éreztem magam.
Suga ezt valahogy megéreztem és kezét lassan derekamra helyezte és átkarolt fejét pedig nyakamba préselte.
Bizsergető érzés lepte el testem.
Aztán jó éjt kívántunk egymásnak és elaludtunk.
Reggel kivételesen Jimin keltett minket nekem egy tál rántottát adott Yoongit meg kiráncigálta. Reggeli elfogyasztása után azon tűnődtem hogy meg  kéne Violát látogatni.
Így is tettem a fiúk már rég forgatnak.
Violához beérve egy rettentő boldog Violát fedeztem fel.
Viola: Gyere gyorsan olyan jó hogy jöttél nem hiszed el mi történt, este Hobi ölébe aludtam képzeld olyan puha és még az illata is finom.
Én: Miiiii, na ez tök fasza adnám ha én is így aludhatnék.
Viola: Na de térjünk rá a te estédre milyen volt Sugával?
Én : Hát eleinte nem nagyon volt jó de aztán átölelt és úgy aludtunk.
Viola: Naaa ez fasza lehetett.
Beszélgetésünkbe egy segéd vagy igazából fogalmam sincs ki volt rondított bele.
Segéd: Gyertek velem, mutatni akarnak valamit a fiúk.
Mi mentünk utána aztán egyszer csak egy tisztásra értünk, ahol már vártak minket. Konkrétan egy akadály pályával találtuk szembe magunkat.
Az a segéd vagy ki azt mondta hogy ezt a forgatás kedvéért építették ide és ha van kedvünk végig mehetünk rajta

*1*
Feladat
A nyertes ajándéka az volt hogy ő választhat az esti programot.

Az első feladat páros volt mindenki
választott magának párt. Tae Violát választotta, de ott voltam én is aki pedig egyedül álltam. De jött a megmentőm Jungkook.
Jungkook: Csenge, gyere velem leszel oké?
Én :rendben
Jungkook már az előző incidensekben is a szívembe zárta magát.
Jut eszembe, a kötés ma még nem is cseréltem ki, de Jungkook erre elöbb rájött.
Jungkook : Csenge? Te kicserélted a kötés?
Én: Hát őőőőő neeeem
Jungkook : De miért nem?
Én: Mert egyedül nem tudom.
Jungkook : Ahhhjjj istenem de akkor miért nem szóltál? Megcsináltam volna
Én: Nem akartalak terhelni ezzel.
Jungkook: Dehogy lenne ez számomra teher. Este segítek
Ebben a feladatba a másik hátára kellett felülni és úgy futni.
Tudtommal jungkook elég erős tehát könnyedén futott velem ez azt eredményezte hogy elsőként értünk be a célba. Jungkook egy pacsit adott aztán megölelt.
Jungkook : Ügyi voltál, honey
Én: Honey?
Jungkook : Aha,nem tetszik talán?
Én: De.... De nagyon tetszik.
Jungkook : Na az jó.
És egymásra mosolygtunk.
Viola és Tae 3. Ként értek be.
Ezzel kaptam egy pontot.
Ezen kivűl még sok játék volt többek között célbadobás, karaoke, és még sok más. Amibe mind én nyertem rettentően boldog voltam de most jött a java kiválaszthattam mit csináljunk.
A döntésem a pillecukor sütésre esett.
Pillecukor hiányában muszáj volt boltba mennünk. Ezt Shawnnal hajtottuk végre. Bolt felé menet kiszúrta a szemem egy hirdetés. Amin ez ált.

Keressük
Violát
Csengét
19 évesek. Viola magas Csenge alacsony mindkettő barna hajú.
Kérem ha bármit tudnak hívjanak. Nagyon aggódunk értük.

A szívem összeroppant ennek olvasás közben Violát megböktem  és rögtön látta. Egyből sírni kezdtem. Viola tartotta magát de láttam neki is sírhatnékja van. Megfogta kezem és ezt mondta.
Viola: Nyugi, semmi baj nem lesz .
Shawn ezt észre vette ő is próbált vígasztalni. A pillecukor vásárlással is meg voltunk és irány a tábor.
Beérve már lobogott a tűz.
Shawn : Szépen összehoztátok.
Mindenki feltűzte a kis pillecukrot.
És gyorsan meg is ettük fini volt, bár Jimin kicsit oda égette amin mindenki röhögött.
Ezután Jungkook várt engem a kötözésre, eléggé fájt de próbálta óvatosan.
Jungkook : Készen is vagyunk honey
Nem tudom miért de szeretem ezt a becenevet.
Én: Köszönöm.
Bement mindenki a kis sátrába, már én is indultam volna de egy kéz visszarántott. Jin volt az, nagy tenyerét derekamra helyezte másikat pedig a fejemre pontosabban az arcomra.
Jin: Jól van a fejed.
Én: Igen, javulgat.
Jin: Édi a mosolyod.
Én: Köszi.
Ezzel lehajtottam fejem és eper piros lett az arcom.
Jin: Na de menj csak aludni. Jó éjt sweet heart.
Én: Ne... Neked is
Búcsúként adott egy puszit a homlokomra. Én pedig fogalmam sincs hogy hogy volt annyi bátorságom hogy megöleljem.
Jin: Awww, na jó éjt
Én: Jó éjt.
Aztán a sátorhoz vettük az irányt. Yoongi egy pakli unoval várt.
Yoongi: Már vártalak gyere csak unozunk?
Én: Persze. Tudod verhetetlen vagyok.
Yoongi: *röhögve* Na majd meglátjuk.
Egész este ezt játszottuk kB éjfélig amikor összebújva ágyba dőltünk.
Viola szemszög
Miután mindeki elment aludni én és Hobi is így tettünk.
Fáradt volt Hobi ezért most egyből az ágyba feküdtünk ahogy feküdtünk Hobi megfogta a kezem és azt mondta.
Hobi: Szeretlek kis angel.
Viola : Angel?
Hobi: Igen.... Úgy gondoltam tetszik ez a becenév.
Viola : igen igen tetszik.
Hobi: Akkor jó.
Kínos csend következett.
De Hobi vette a lapot szóval kezdeményezett. Felém fordult és apró puszikkal kezdte nyakamat behinteni.
De jött a durvább rész ahol vad csókolózásba kezdtünk, eközben már felettem volt amit észre se vettem. Csukott szemmel élveztem puha ajkait. Amikor Namjoon jelent meg Hobi gyorsan leszállt rólam Namjoon pedig ölni tudott volna azzal a tekintettel.
Holnap reggel gyere hozzám J-hope .
Már az nem tetszett hogy színpad nevén szólította.
Hobi aztán bocsánatot kért az elöbbiért.
Viola : Semmi gond de amúgy én élveztem.
Hobi: Tényleg?
Viola : ahaa
Hobi : Wow okii
Majd elaludtunk.

Huhh kész ez a rész is remélem azért érthető a kövi részt hosszabbra tervezem de majd meglátom minden esetre szép napot nektek ❤️🌷

🖤🌙Demons and Angels 🌙🖤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang