~9~

21 1 0
                                    

Verseny napja
Elég izgatottan voltunk de ez nem tántorított el semmitől.
Már a sportcsarnok felé mentünk amikor két palack vizet adtak hátra.
Aztán megérkeztünk, rengetegen voltak. Amin meglepődtünk hogy Viola kezét Hobi fogta meg az enyémet pedig Jin és Jungkook így sétáltunk be az öltözőbe ahol az ajtónál a fiúk el köszöntek és mondták hogy még lejönnek.
Engem hipp hopp ki sminkeltek anyukám már ott várt a ruhával
Ami így nézett ki:

Engem hipp hopp ki sminkeltek anyukám már ott várt a ruhávalAmi így nézett ki:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Viola addig a szüleivel volt.
A csaptársaimnak a nevük kitalált illetve szinte mindem más is
Csapatársaim nevei:
Kata
Nati
Blanka
Lili
Lora
Én
Tami

Szóval a hajamat is meg csinálták ami kicsit fájdalmas volt. Ezután Viola mondta hogy menjünk fel a srácokhoz, valahogy oda küzködtük magunkat aztán meglepetésemre rengeteg lufi, konfetti meg minden volt egy zászlót is csináltak a "Hajrá Csenge" felirattal ettől nekem tátva maradt a szám.
Shawn :Tetszik? *teli vigyorral.
Én: I.... Igeeeen. Köszönöm.
Hobi és Jin mondta hogy menjünk
Velük vesznek nekünk valamit, izgatottan követtük őket míg nem egy asztalhoz értünk tele volt Slimeval,
Squishyvel meg miegymással.
Hobi:Válasszatok kis kabalát.
Jin:Gyere Sweet heartom válassz valamit Viola is egy Squishyt választott mint én is
Viola egy cicát választott én pedig egy narvált. Odafutott hozzánk az egyik csapatársam.
Nati:Helló, Csenge jönnöd kéne majd bemelegítünk de amúgy ő az apukád? mire Jinre mutatott ezzel egyidőbe drága worldwide handsome elkezdett ablakmosó nőt megszégyenítő módon vihogni persze ebből Hobi és Viola se maradhatott ki.
Én: Ne... Nem ő..... Csak rokon.
De köszi hogy szóltál már megyek is.
Aztán már szaladt is a többiekhez.
Én: Jung hoseok, Kim Seokjin, Viola ezt még nagyon megbánjátok.
Visszaúton belebotlottunk pár armyba, én elég féltékenyek néztem ahogy Jin osztogatja az autogrammokat.
Jin:Aaaah csak nem féltékeny ez a kis cukorfalat?
Én: Nyem *cuki durcis fejét vágva*
Jin: *kuncogva* aww cuki vagy, tudod hogy nem szeretek rajtad kívül mást.
Én: aww.
Hobi: Na hogyha abba hagytátok ezt a szappanoperárt mehetnénk is.
Jin: *megbökve* fogd be Hosoek.
Mielött elköszöntem volna tőlük Jin lehajolt hozzám.
Jin: Ügyes legyen az én kis sweet heart om.
Én: Beleadok mindent.
Jin: EZ a beszéd, és megölelt.
Csenge time :
Nekem közbe rohannom kellett mert még semmit nem melegítettem.
Leérve a színpad mellé a többiekkel együtt melegíteni kezdtem nagy mosollyal az arcomon amikor is a csapatba talán a legjobban szimpibb csaj jött oda.
Tami: Figyu, hogy - hogy nem voltál kB egy hónapig edzésen aggódunk érted.
Én:Se....semmi különös csak.
Tami: Csak... Csak mi?
Én: Családi gondok.
Tami: Hazudsz,
Én: Nem miért hazudnék.
Tami :akkor kik azok a fiúk?
Én: Rokonok
Tami: Aha ja, azért kóreaiak?
Én: Ahhjj egy kicsi együttérzés nincs benned?
Tami: De, igenis van csak jó lenne ha elmondanád mégis mi folyik itt.
Én: Ennyire tudni akarod? ELRABOLTAK
Tami: Hogy mit csináltak?
Ekkor döbbentem rá hogy milyen hülye voltam.
Én: Ezt Senki nem tudatja meg ugyanis az rajtam fog csattani.
Tami: Csenge én előre szólok itt bajok lesznek.
Én: Megoldom.
Tami: Valamit csinálj de sürgősen.
Viola time
Miután Csenge elment úgy döntöttem lefoglalom a helyem, de volt egy kis gond. Nekem nem igazán jutott hely.
Hobi: Jajj angel nincs helyed?
Viola: Ni.... Nincs
Ekkor már eper vörös volt a fejem.
Hobi:Hát akkor nincs más választás gyere az ölembe.
Viola: magamba*oh noo
Nem volt mit tennem oda ültem majd Hobi átkarolt és fejét a vállamra helyezte onnan néztük a versenyzőket.
Csenge time :
A bemelegítés után még párszor át vettük a táncot, aggódó szemekkel néztem a fiúkra illetve Violára Jin pont engem nézett, aztán integettünk. Jimin annyira integetett hogy majdnem kiesett a székből. Amit én egy kuncogással díjaztam. Majd a szüleimre néztem ők is integettek.Anya kezébe már a telefonját szorongatta hogy mikor tud már felvenni.
Apa pedig a többi apukákkal csevegett.
Majd következett a mi kategóriánk kezdtem szédülni a félelemtől az edző adott mindenkinek egy pacsit majd már ment is előre.
Utolsó csapat volt elöttünk és mi jöttünk. A tenyerem már kész Niagara volt ennekellenére próbáltam összeszedni magam.
Bemondó: És utolsóként a Heart rock csapata. Taps*taps *taps*
Amint ezt ki mondta a tömegre néztem és nagyon édi dolog volt ahogy az a 9 ember milyen lelkesedéssel szurkól. Innen gondoltam úgy hogy megkell csinálnom.
A színpadot ellepte a füst és a fények.
Az táncba minden erőmet beleadtam.
Elégedetten jöttünk le a színpadról ahogy meglepetésemre 11 ember volt ott. A bts, szüleim és a Viola örömkönnyek szöktet a szemembe hiszen ott áll ennyi ember akik szeretnek. Sorra öleltem mindenkit.
Rettentő sok energiát addott ez nekem. A következő egy órát néhol a fiúkkal vagy a csapatommal de a drága barátnőmmel is töltöttem.
Erre odajött hozzám Tae és Jimin.
Jimin:Szia Csenge először is gratulálunk ügyes voltál. Deee ha 1. leszel akkor Tae és én meglepünk valamivel de nem baj ha 2. Leszel Szóval este majd gyere Taehyung szobájába oké?
Én: Re... Rendben köszi.
Tae:Gyere gyorsan Jimin hát mindjárt eredmény hírdetés nehogy lemaradjunk róla.
Jimin :Jó jó de vegyünk olyan gumicukrot tudod.
Tae: Oké oké na szia Csenge.
Én: Helló *kuncogva*
Még egy picit a csapattal lófráltam de nem sokáig mert eredményhírdetés és hát ott kéne lennünk.
- Eredmény hírdetés-
Az összes csapat bevonult és elfoglalata a helyét. Sorba mentek a kategóriák és rémesen közeledett a miénk is, a lányokkal kézenfogva izgultunk. Elérkezett a mi kategóriánk
Bemondó: Harmadik helyezett a Sweeties gratulálunk nekik taps*taps*taps*
Bemondó:Az második helyezett aaa
Nagyon izgultam összeszorítotram a szemem és figyeltem.
Bemondó:Nem más mint a Venga girls.
A csapatommal ugráltunk örömünkbe.
Bemondó: És az első pedig a Heart rock taps*taps*.
Ahogy felnéztem a tömegbe elég feltűnő volt az a Csengés zászló és persze Jungkook a konfettit is elengedte és ordibáltak hogy hujjjjuuu, aaaaaa, és stb.
Ekkor nagyon boldog voltam megkaptuk az érmet meg az oklevelet és abban a megtiszteltetésben részesülhettem hogy a kupát én tarthattam a magasba erről anya kB ezer fotót csinált.
Szépen lejöttünk a színpadról, gyorsan átölteztem és anyától és apától muszáj volt elköszönnöm ezt Viola is megtette. Aztán a Violával mentünk a fiúk után a kocsihoz.
Gyorsan beültünk de elötte drága ügyetlen barátnőm elesett Hobi próbálta felráncigálni.
Beültünk az autóba és "haza" mentünk.

Hát erre a részre különösen büszke vagyok. Jó olvasást, és szép napot. 🍭🍭

🖤🌙Demons and Angels 🌙🖤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang