~11~

19 1 0
                                    

Viola szemszög :

Reggel rettentően fáradt voltam, de erőt vettem magamon és lementem a konyhába reggelizni, amin nagyon meglepődtem hogy Jin aki általában már ott sürög forog, helyette csak Namjoon és Shawn üldögélt ott és beszélgettek.
Viola:Ö.... Bocsi a zavarásért csak reggelizni akartam bocsi.
Shawn :Semmi baj, de ha nem olyan nagy gond akkor visszatudsz jönni késöbb?
Viola:Hogyne, már megyek is.
A folyosók között ingázva kicsit büntudatom lett mert nem lehettem Csenge mellett amikor szüksége lett volna rám. De mi az isten történt? És kik csináltak mit és Csengén kívül ki volt benne?
Volt egy selytésem, Csenge már mondta hogy valami van Jungkook meg közte de nem akarja megbántani Jin meg stb.
Vajon ez lehet?
Ezalatt már a szobámba voltam, ahol Csengének nyoma se volt. Elég volt! Bemegyek Jinhez és elhozom Csengét.
Erőteljesen kopogtam majd csak azt láttam hogy Jin beránt.
Viola:Igen?
Jin:Valami baj van Csengével.
Viola :Mégis mi?
Jin:Amikor kimentél ezek szerint meghallotta a hangod, azóta nem fejezi be a sírást, nem hajlandó kimenni, enni, inni, nem enged be senki mást csak engem visel itt el.
De ahogy látod most valahogy eldudtam altatni.
Ha tudnád hányszor énekeltem el neki a moont.
Viola :Igen, Csenge nagyon szereti.
Jin:Még az rjm is oda adtam neki, így tudott elaludni.
Viola:Jaaaa tényleg, otthon neki van egy kis rj je és nagyon szereti.
Viola:Most mit csináljunk?
Jin:Van neki egy meglepim.
Viola:Na mi?
Jin:Hivatalosak vagyunk egy bálra, ahová mindenki a barátnőjével megy de mivel csak nekem és ha jól tudom akkor már Hobinak is van ezért úgy döntöttünk pontosabban Joon és Shawn hogy eljátszuk hogy ti vagytok mindegyikőnknek a barátnője. Ez úgy fog kinézni hogy mindenkivel táncolni fogtok meg stb.
Viola:Értem.
Jin:Igen, és majd egy levelet fognak küldeni ez miatt, Csenge meg majd ahogy szokott kimegy a levelekért és meglátja ezt, ott szeretném neki bevallani hogy szeretem és hogy lenne e a barátnőm.
Viola:Hát ez mind szép és jó de most szerintem Csenge nem biztos hogy ki fog menni.
Jin:Erre is gondoltam, este megbeszéltük vele hogy reggel kimegy érte.
Viola:És a ruhák meg minden más?
Jin:Azokat már Shawn elintézte, ha minden jól megy jövő héten megnézhetitek.
Viola:Rendben. Még egy kérdés MI volt tegnap este?
Jin:Annyi hogy Jungkook közeledett Csenge felé de ezt ő nem akarta ezért rohant hozzám sírva. Aztán Jungkooknak vitt be sütit de ott is sírt és Jungkook karjaiba elaludt, Jungkook majd áthozta ide hozzám hogy mégse egyedül legyen és ennyi.
Viola:Jesszusom, szólni kellett volna.
Jin:Tudom tudom.
Viola:Szólj ha kimegy a levelekért.
Jin:Oks.
Viola : Akkor megyek, vigyázz rá.
Jin:Meglessz.
Ezután visszamentem a szobába búslakodni.
Csenge time :
Nem fogok kimenni, megmondtam.
Jin:De sweet heartom ki kell egy kicsit.
Én:Nem nem fogok.
Jin:És a levelekért?
Én:Azokért igen, de olyan gyors leszek hogy senki se fog látni.
Jin:Rendben.
Én:Akkor megyek.
Kiviharzottam a szobából és amilyen gyorsan csak tudtam.
Már a postaládánál voltam amikor is Hobi közeledett.
Hobi:Szia Csenge hallottam hogy mi történt veled este, sajnálom.
Én:Hobi kérlek menj el, nem vagyok túl jól.
Hobi:Értem,
És faképnél hagytam őt, miközben raktam le az asztalra a leveleket megakadt a szemem egy elég díszes borítékon.

Kedves Bts illetve Shawn mendes

Szeretném őket illetve az önök kiválasztotjukat megkérni hogy jelenjenek meg a Holdfény bálon egybe divatbemutatón.
Jelenlétükre számítunk.

Üdvözlettel :Az igazgató

Én:HOGY MIIIIII?
Már szaladtam is fel Jinhez egy szó nélkül a nyakába ugrottam, ami ennél is furább volt hogy megcsókolt, amikor is Viola lépett be.
Jin:Mi........ Csenge jól van már.
Viola:Csenge, majd megöleltem.
Viola:Sajnálok mindent, hogy nem lehettem itt.
Én:Semmi gond, végül is itt vagyok, élek
Viola:Ahhjjjj.
Gyere elmesélek mindent, ha nem gond Jin.
Jin:Dehogy, menjetek csak.
Órákig csak beszélgettünk Violával.
* Jövő hét*
A ruhapróba
Shawn :Csipkedjétek magatokat elkésünk. Ja Csenge gyorsan szaladj be Yoongihoz vár téged.
Viola:Hajrá menj csak.
Én:Jó jó.
És már Yoongi ágyán is ültem.
Yoongi:SZÓVAL kis cserkészem, ugye nem baj ha így hívlak?
Én:Nem nem dehogy.
Yoongi:Oké, azt terveztem hogy szivassuk meg Violát.
Én:Tetszik az ötlet de mivel?
Yoongi :Arra gondoltam hogy ugye tudod van a bállal összekötve egy divatbemutató, ééés ezen miért ne vehetne részt a Viola?
Én:Hát nem is tudom.....
Yoongi :Naa tök jó lenne.
Én:Hát oké.
Yoongi :Szuper, most figyelj oda hogy olyan ruhát vegyen ami illik egy ilyen eseményre.
Én:Okkké, az menni fog.
Shawn :Az ajtót dörömbölve*CSENGE GYEREEEE.
Én:Megyek.
Yoongi:Ügyes legyél.
Aztán az ajtónál áldogáló Shawnra néztem.
Én:Mehetünk!
Shawn :Irány az üzlet.
Amint megérkeztünk tátva maradt a szánk, csodaszép üzlet volt.
Eladó:Sziasztok, nyugodtan nézelődjetek ha ott elmentek jobbra arra vannak az estélyik. Ballra pedig a lazább ruhák mindkettő változatból választhattok.
Én:Rendben, köszönjük.
Viola:Na..... Ide melyik nagy menő osztálytársunk jutna el?
Én:Hidd el senki. De ilyen áron.
Hosszas válogatás után úgy éreztük meg vannak a tökéletes ruhák.
Persze Viola ruháiba volt kicsi beleszólásom. 🤭😉
Viola estélyi ruhája:

🖤🌙Demons and Angels 🌙🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin