7.

11.3K 129 3
                                    

Bu hayatta her zaman eksiktim. Her zaman eksik kalacağımı zannediyordum ama yanıldım. Emir hayatıma gidrikten sonra  hersey değişti. En önemlisi en büyük hayalim olan bir ailem oldu. Arkadaşı Kerem kardesim gibiydi sevgilisi Zeynep sırdaşımdı. Tam 4 ay geçmisti burada ki yeni hayatımda . Okula aynen devam ediyordum . Cafe yerine Emirin şirketinde ki sağlık kabininde doktora asistanlık yapıyordum. Hayatım ilk defa yolundaydı. Düşüncelerim kapının çalmasıyla kesildi.
İçeriye hayatımı değiştiren adam girdi. Siyah şortunun üzerine giydiği siyah atletle odama girdi. Çıplak ayaklarla yanıma yataga oturdu. O sustu bende sustum iki gündür işle ilgili sıkıntınları vardı. Elimden gelen bir şey yoktu onu mutlu etmek için. Elimden destek alarak ona yaklaştım . Parmaklarımı yavaşça yüzüne dokundurdum . Elimle yanağını oksadıktan sonra bana bakmasını sağladım. Gözlerimiz bir birine kavuştuğunda nefes alış verislerimiz hızlandı.
- Emir.
+ Efendim.
- Sana yardım edemiyorum bırak yanında olayım susma.
+ öp beni.
- Ne ?
+ Duydun öp beni.
Dediklerini idrak ettikten sonra hızlı bir hareketle dudaklarına yapıştım. Ellerim saçlarında gezinirken elini bacağımın altındaan geçirerek beni beni kucağına aldı. Dudaklarımı öpmüyordu sanki yiyordu bir daha öpemiyecekmiş gibi.
Yükümü yavaşça üzerine verdigimde erkekliğini hissettim . İçimden bir ürperti geçti. Kollari belimden tisortumun altına geçti ve tek hareketle tisortumu kafamdan cıkardı. Südyenimle kaldığımda utancımdan ölmek istedim ama yapmalıydım ben onun kadını olmak istiyordum. Gölerimiz bir birine değdiğinde konuşmaya başladı.
+ Yapmak zorunda değilsin.
-  Seni seviyorum Emir herşeyden çok anladınmı?
+ Seni seviyorum Nil herşeyden çok.
Dedikten sonra yeniden öpüşmeye başladık. Elleri göğsüme gittiğinde kalbim deli gibi çarpıyordu. Ayaga kalktı ve  beni yataga uzattı. Tek hareketle üzarindeki tisortu çıkartıp yere fırlattı. Kalbim deli gibi çarpıyordu evde tek olmamız beni daha çok endiselendiriyordu. Ona bakmamaya çalıyordum ama elimde degildi sortunu çıkardığın da  çamaşırı ile kaldı. Üzerime doğru yükünü vermeden uzandı . Yüzümü avcumun içine aldı birbirimize baakarken konusmaya başladı.
+ Şuan kalkıp gidersen bir sey demem ama sonradan izin vermem Nil . Eğer bu gün benim kadınım olursan benden başkasıyla evlenemzsin. İzin vermem. Benimle evleneceksen yapalım .
- Emir senden başkası benim için söz konusu bile değil . Sadece korkuyorum.
+ Korkmaaa güzelim. Sorumun cevabını vermedin benimle evlenecekmisin?
- Düzgün bir evlenme teklifi alırsam evet.
Dedikten sonra sırıtmaya başladık.
Elleri göğsüme giderken öpüşmeye başladık. Bir eliyle belimi oksuyor diger eliyle saçımı okşuyordu. Biynumdan aşağıya doğru inerken beni yalıyordu. Göğsümü dişlerini batıracak şekilde emiyordu. Onu istediğimi fark ettim. İstemsizce azımdan inkeme kaçınca
+Dayan güzelim azcık daha sabret .
  Çamaşırımın ıslandığını fark ettim. Südyenimin kopçalarını açıp beni inceledi.
+ Nil çok güzelsin sanki benim için yaratılmıssın güzelim sadece benim için.
Nefes alıp vermekten cevap bile veremedim. Kot sortumun düğmesini açıp bacaklarımdan hızlıca çıkardı . Kendi çamaşını çıkardığında öleceğimi zannettim. Elleri çapaşırımdan içeri girince gerildim. Belimi okşayıp beni rahatlatmak istedi. Beklemediğim bir anda iki eliyle çamaşımı yırttı. Şimdi Emir Karagözün önünde çırıl çıplaktım. Bacak aramı oksayım erkekliğini değdirdiğinde geriye doğru istemsizce hareket ettim. Belimden tutup beni kendine çekti ve bir anda içime girdi. Tiz bir çığlık odada yankılandı. Eliyle saçımı okşadı beni öpmeye başladı. Penisi tam içime girmemişti ama canım çok yanıyordu .
+ Nil istemiyorsan durabilirim.
- Emir yap şunu hadiiii
  Ani bir hareketle içime girdi. Bütün penisi içimdeydi beni rahatlatmak için oksuyordu . Yavaş hareketlerle içimde hareket etmeye başladı acım geçmişti suan tek hissettiğim zevkti.
İçimdeki hareketini hızlandırdıkça vücudum onu daha çok istiyordu. Rahmim sızlıyordu Emir yavaça içimden çıktı bana bakıp alnımdan öptü ve üzerime uzandı.
+ Artık benim kadınımsın Nil.
- Biliyorum sevgilim.
  Elimi tutup yavaşça avucumun içini öptü . Ellerimi saçlarına daldırıp dolaştırdım. Asla yapmam dediğim seyleri yapmıştım ama asla pişman değildim .
+Nil.
- Efendim.
+Yakında düğünümüz var.
   Deyip sırıtmaya başladı.

BELA🔥(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin