12

4.2K 73 95
                                    


 Hayat ummadığım anda başıma gelenlerden mi ibaretti? 

Mutluluk ya da para cocuk seks neydi bu ölene kadar peşinden koştuğumuz bok. 

  Tam bir haftadır evliydim herseyin çok güzel olması gerekiyordu ama isler sandığım gibi gitmiyordu. Aynanının karşısında çıplak vücuduma bakmayı kesip siyah çamaşırlarımı üzerime gecirdim. Odanin kapısının açılma sesiyle hemen kenfimi düzelttim. Emirle göz göze gelince ona dogru gülümseyip yanağına bir buse kondurdum.

- Hoşgeldin sevgilim

+ Hoşbuldum güzelim.

 Dudağıma dogru gözleri kayınca ondan hızlı davranarak dudaklarına yapıştım. Bir an duraksadıktan sonra hosana gitmis bir inlemeyle bana karsılık verdi.

 Aslında sevişmek istemiyordum sadece benden kopmasından korkuyordum.

Elimi saclarından cekip erkekliğini tutup sıkmaya basladım. Emirden bir inleme cıkınca dogru yolda olduğumu anladım. 

+  Benim kadınıma bak sen beni mi özledin?

- Sen özlemefin mi? 

 Son sözümü soylerken elim pantlonunun icindeydi. Sert bir sekilde dudaklarıma yapısıp yataga uzandirdi . Gömleklerinin düğmelerini bir çırpıda açıp  pantlonunu  çıkardı . iç camasırını çıkarırken bana bakıp gülümsedi. İkimizde çırılcıplak birbirimizi süzdük. Erkekligini ağzıma dogru getirken istemesemde agzıma aldım. Penisini yalarken Emirden hırıltı sesler cıkıyordu bundan zevk alıyordu. Bir an da üstüme cıkarak vajinamı yalamaya basladı . sırtım yay gibi gerilirken  Emir elleriyle mememin ucunu sıkıyordu.

Daha fazla dayanamayıp inlemeye basladım. Emit kahkaha atıp erkekligini icime soktu  . Git gel yaptıkca zevkten ye dönüyordüm. Vajinamdan cıkmadan içime bosaldı. Erkekligini son kez agzıma koyup erkekligini tatmin etti. 

Nefes nefese bana bakıp gülümsedi . Dudaklarıma sert bir öpücük verip yanıma uzandı.

+ İyi geceler güzelim.

 - İyi geceler.

 Tek bir başka söz söylemeden yanıma uyudu. Bu muydu büyük askımızsadece eve gelince seks mi yapacaktık ne oluyordubu adama . Dayanamıyordum artık. Kominin üstüne koyduğu telefon titreyince istemsiz içimde bir süphe oldu. 

Telefonu elime alıp mesaj kısmına girdim.  İçimde bur sey koyptu . 

 Sen bize ne yaptın Emir ...



 Sevgili arkadaşlarım biliyorum cok beklediniz ama affınıza sığınıyorum. 😘😘 Yeni bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum ... Size kocaman öpücükler İKOŞ...

BELA🔥(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin