90 ☏ czy będziesz chcieć zrezygnować z napadu?

1.5K 79 43
                                    

Na sam początek wybaczcie, że poruszę ten temat, jednak ostatnimi dniami nie mogę wręcz tego znieść. Te zodiaki stworzyłam dla was jako pierwsze na tym wattpadzie, żeby umilić wam czas, bo wiem doskonale, że jest was tutaj dużo. Wszystko wymyśliłam tutaj ja, łącznie z tym, że nazwy zodiaków zamieniłam na nazwy miast. (Oczywiście występują również tutaj pomysły wasze, czytelników, które umieściłam. Są to wasze pomysły, jednak dalej jest to łamanie praw autorskich, jeśli ktoś je po prostu weźmie dla siebie.) Nie będę tolerować tego, że ktoś postanowił zrobić kopiuj wklej, tylko z drobnymi zmianami, by nikt się nie kapnął. Nie wiedziałam, że jest trudno wymyślić coś kreatywnego. Patrzę na wasze zodiaki z LCDP i widzę, że się inspirujecie co mnie bardzo cieszy, bo szerzmy to, żeby zodiaków z tego serialu było więcej, ale naprawdę nie będę tolerować typowego kopiuj-wklej. Czuję się poniekąd okradziona z własnych pomysłów i urażona, że ktoś był zdolny do takiego czegoś. 
Naprawdę, inspiracja kimś i wzorowanie się to nie to samo co przepisanie pomysłu. Chodzi mi tutaj o jedną osobę, której "twórczość" mogłam zobaczyć. Mam nadzieję, że to tylko małe nieporozumienie a nawet jeśli - żeby nic takiego więcej się nie powtórzyło, bo jestem zdolna posunąć się dalej, by to zlikwidować. 
Naprawdę jest mi przykro. 
A jeśli niektórzy z was chcieliby pomocy przy swoich zodiakach, naprawdę mogłabym pomóc. Wystarczy poprosić, nie gryzę.
Życzę wam powodzenia.


Bangkok - oczywiście, że nie!

Brasilia - tak, bo niestety zajdziesz w ciążę

Buenos - ostatecznie nie, choć czasami się nad tym zastanawiałaś

Rabat - nie

Lima - nie

Paris - tak, bo niestety zajdziesz w ciążę

Vienna - nie

Santiago - tak, ale przekona cię [twój wybranek] żebyś została

Sydney - nie

Kopenhaga - nie

Valletta - ostatecznie nie, choć czasami się nad tym zastanawiałaś 

Rome - nie

LA CASA DE PAPEL | ZODIACS ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz