111 ☏ co myśli o tobie Rio?

996 74 53
                                    

Bangkok - Cieszę się, że mogłem jej/mu zaufać. Jest mi naprawdę bliska/i.

Brasilia - Wiele razy poprawił/a mi humor, kiedy nie czułem się za dobrze. Doceniam to!

Buenos - Gdybym miał powierzyć komuś największą tajemnicę, to właśnie jej/jemu.

Rabat - Cieszę się, że jest przy mnie, kiedy tego potrzebuję. Potrzebuję jej/go, bardzo.

Lima - Szczerze to kocham ją/go całym sercem. Jest moją różyczką./Jest dla mnie jak brat.

Paris - To na swój sposób urocze, kiedy się o mnie martwi. Ale tak też wiem, że jej/mu zależy.

Vienna - Mimo że wygląda tylko na bezradną/ego, to i tak mam ochotę ją/go chronić. Nigdy nie pozwoliłbym, żeby ktoś ją/go skrzywdził.

Santiago - Dzięki niej/niemu się trochę ogarnąłem i wyszedłem z dołka. To było dla mnie ważne, dlatego na pewno na długo to zapamiętam.

Sydney - On/a daje najlepsze uściski pod słońcem. Zawsze daje mi to wielkiego kopa na dzień.

Kopenhaga - Zasługuje na kogoś lepszego, niż [wstaw imię swojej ukochanej postaci]. Może nawet na mnie...

Valletta - Dobrze spędza się z nią/nim czas. Dobra osoba do towarzystwa, szczególnie z alkoholem.

Rome - Jestem mu/jej wdzięczny za dosłownie wszystko, co dla mnie zrobił/a. Ktoś taki jak on/a zasługuje na coś dobrego.

LA CASA DE PAPEL | ZODIACS ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz