116 ☏ co myśli o tobie Alicia Sierra?

942 62 39
                                    

Bangkok - Może i jest dobrym przestępcą, ale wpadnie w nasze sidła szybciej, niż myśli.

Brasilia - Jak słyszałam, jest bardzo cięty/a. Jara mnie to! 

Buenos - Jestem ciekawa co ta dziewczynka/ten chłopiec ma w zanadrzu... 

Rabat - Geniuszem nie jest na pewno. To Profesor robi tutaj za mózg całej tej operacji. 

Lima - Jeśli dobrze trafię, uda mi się ją/go przekonać do współpracy. Może wykorzystać do tego rodzinę... Na pewno da się skusić!

Paris - Cóż za fajtłapa. Jakim prawem jeszcze to wszystko dzięki niej/niemu się nie rozpadło? 

Vienna - Bardzo często dawał/a się nakryć przez policję, nawet teraz dosyć szybko poznaliśmy jego/jej tożsamość. Co za niemądre cielę...

Santiago - Jest tylko wykorzystywana/y przez tego jakże biednego Profesora. Na pewno jeśli ją/go przekonamy, będzie po naszej stronie...

Sydney - Za to wszystko najchętniej dałabym jej dożywocie, żeby gnił/a w męczarniach!

Kopenhaga - Może i również dla niej/niego musimy wykopać dół?

Valletta - Jestem pod wrażeniem ich wszystkich, chociaż on/a jest najbardziej nieprofesjonalny/a... Szkoda biedaka.

Rome - Wydaje mi się, że jest czarną owcą w całej grupie. Jeśli ją/go zestrzelimy, będzie ich przynajmniej mniej...

LA CASA DE PAPEL | ZODIACS ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz