Тэхёныг Тэжоны хацрыг цустай гараараа илэхэд хөөрхий муу Тэжон нүдээ тас анин мэгшин уйлна. Тэхён ёжтой нь аргагүй инээгээд "хөөрхөн дүү минь битгий уйлаа...царай нь муухай болчихлоо."
Харин хажууд нь харан суух би хэдий Тэжонлуу тэмүүлж байсан ч хүлээстэй уяа саад болж байв. Энийг дуусгавар болгоод өг лдөө....
"боль! Наад хөгийн савраа Тэжонаас тат! Новшоо!!!" би балгасаар өөрийн хоолойгоо дүүргэн орилход тэр хоёр тоох ч шинжгүй байх нь уурыг минь нилээд хүргэнэ.... Жимин Тэхёны хажууд суун Тэжоныг харан хоорондоо юу ч юм бээ шивнэлдэнэ....
тэхёны тэр урт хуруунууд хацраар нь илэн явсаар сүүлд нь уруулан дээр ирхэд Тэжон уруулаа цааш жимийн Тэхёнлуу эгцэлж чадалгүй нүдээ тас аних нь дэндүү өрөвдөлтэй. Тэхён гэнэт хацрыг минь шахаж барьснаа үнсчих нь тэр....удаанаар....
"чи хаён дээр ажлаа эхлэхгүй юмуу?" тэжоны ариухан ягаан уруулыг амталчихаад тэхён жиминд ийн хандахад тэрээр босож ирэн хүлээсийг минь тайллаа. Тэр хоёр гарыг минь холбон уячхаад мөрөн дээгүүрээ давуулан гарах хаалгаруу зүглэлээ.
Гэхдээ Тэжон Тэхёнтой үлдэнэ гэхээр...... Муу новшнууд хөгийн алуурчид ...хэлмээр байгаа ч амыг минь хаах наалт хэрэглэчихсэн болхоор дуугарч ч чадахгүй хий хоосон дотроо хараан машины арын суудалд хэвтэнэ. Тэжон минь яаж байгаа бол доо??? Энэ жимин муу гөлөг намайг хааш нь яах гэж авж яваа юм бол ооо! Би дараа заавал чамаас хариугаа авнааа жимин!!! Би хүлээсээ тайлах гэж оролдох ч энэ хэтэрхий бэрх юм.....
Тэрээр нэгэн жижин хаусны хашаагар орон хаалгаа түлхүүрдэн намайг чирэн орууллаа. Би хэдий эсэргүүцэн явахгүй байсан ч тэр намайг хүчээр чирсэн юм.....
"Сайхан байна уу? Одоо миний тэсэн ядан хүлээж байсан мөч...." гэсээр намайг орлуу түлхэн унагаалаа. Нуруу хэсэгтээ зөөлөн хөвөн шиг зүйл мэдэрсээр унахдаа би амьдралдаа айж байгаагүйгээрэ айж байсан юм...энэний гол эзэн бол Пак Жимин муу новш! Тэрээр дээр гарахдаа хоёр хөлийг минь салгахну гэлтэй дэлгээд өөрөө голд нь суулаа. Би ч мөчөөгөө өгөлгүй амандаа хий хоосон бувтнасаар босход тэр намайг хүчтэй гэгч буцан хэвтүүлэд хоолойг минь шахна.
"наад хөгийн амаа татаад дуугүй надад шаалгуулвал шаалгуул заюу Пак Хаён."
Күээ нээрэ үнэн хөөрчихсөн банди шүү! Би ямар шаалгуулъя гэж гуйсан биш дээ....намайг худлаа үнэн тийчигнэхтэй зэрэгцэн тэр миний хувцсыг тайлж байсан юм. Тэр намайг бүрэн нүцгэлчихлээ....дотоож ч алга... Тэрээр эхлээд уруулыг минь хүчтэй озон авлаа. Тэрний уруул үнэхээр зөөлөн юм. Уусаж ормоор.....тэр доошилж эгэм дээр ирэн ясыг минь дагуулсаар хэлээ гүйлгэхэд бид арзасхийн сонин болоод явчихав.
YOU ARE READING
▪Садист_хамтрагч▪ $Дууссан$
Любовные романыХайр бүгдийг өөрчилж чадна ✊👿💕 + bichwer uchraas nasaa medej unshaarai asuudal garwal bi hariutsahgui 👌👌