Энэ явдлаас хойш нэг жилийн хугацаа ѳнгѳрчээ..
1Years later...
•Хаёны талаас•
Би яг одоо аз жаргал гэж юу байдагыг тултал ойлгож байна.. Чиний минь энэхэн хайр намайг улам гэнэн нэгэн болгох нь хачирхалтай санагдах болжээ...
Хайртай залуудаа тэврүүлэн унтах би.. гүн нойрноосоо бодит ертѳнцѳд уригдлаа..
Нойрмоглон босж ирэх гэтэл тэр намайг буцаан хэвтүүлчих нь тэр..
Тэр "Жоохон л хамт хэвтчхий хонгорхон минь"хэмээн уруул дээр минь "шоб" хийтэл үнсээд авлаа..
Би нэг хѳмсгѳѳ ѳргѳн "Жимин минь дээ охин чинь ѳлсѳѳд байх шиг байх юм? исэглэн юм идмээр байгаа бололтой" гэн инээд алдхад жимин түрэгхэн шиг босоод "Юу идмээр байна? "
Инээмсэглэн түүнийхээ нүдрүү ширтээд "Жүрж идмээр байна" гэхэд хариуд "Хайр нь одоохон аваад ирье та хоёр минь бие бодоод байж байгаарай" хэмээн гэдсэн дээр минь үнсчихээд бушуухан гаран явлаа...
Жилийн ѳмнѳ л намайг хүчиндэж аймшигтай авирлаж байсан энэ хүн дэндүү ихээр ѳѳрчлѳгджээ.. тэрхэн үедээ "үхээсэй" гэж хараадаг байсандаа дэндүү их харамсах шиг...
Эр нѳхѳр минь болчихно гэж хэзээ ч санаж яваагүй би ганцхан зүрхэнд минь дүүргэн уусчээ...
Тэжоны зан улам л дэлгэрч байгаа нь маш сайн хэрэг болж байна..
Тэрхэн туяхан охин ѳѳрийн садист хойд ахдаа сэтгэл алдарсан гэж надад хэлсэн шиг..
Гэвч тэхён дэндүү зѳѳлѳн нэгэн болсон байлаа..
Харин тэжон түүнд сэтгэл алдарсан..
Тэжоны талаас
Хэдий нас чацуу ч төрсөн ах мэт хайрлах нэгэнд би дурлачихсан...
Өнгөрсөн жилийн энгийн даруу охин намайг улам шуналтай болгон өөрчилсөн хүн бол миний хойд ах..миний дурласан залуу Ким Тэхён.. Тэр нэгэн гайхалтай оройн явдлаас хойш жилийн хугацаа өнгөрөн нас минь нэг насаар ахьсан байлаа.
Бид хоёр бас нэмээд Жимин Хаён бид дөрөв одоо төгсөх ангийн сурагчид болсон. Тийм ээ..ахлах сургуулийн төгсөх ангийн сурагчид..."Тэжонаа, Тэхёнаа миний хоёр хүүхдүүд хоолоо идэцгээ...хоол болчихлоо."
өрөөндөө гайхамшигт бодолд автан хэвтэхэд Мисү эгчийн хоолой намайг бодит ертөнцөд авчрана. Гэнэт хаалга хүчтэй онгойн Тэхён ороод ирэх нь тэр. "Доошоо бууж хоолоо идье хөөрхөн гүнж минь.." тэрээр урьд өмнөх хэрцгий Тэхён байхаа больж энгийн даруу сахилаггүй тэхён болсон. Гэхдээ тэрний садист хэрцгий зан нь хаа нэг газар нь нуугдаж байдаг байх..
"сайхан хооллоорой.."
.............
Гадаах байдал сэрүүсэн намрын улирал ирсэн байх нь жаргалтай. Модод шарлаж, энд тэндгүй намрын шар өнгөнүүд байгалийг чимнэ.
"Тэжона май миний ороолтыг зүү.. өвдөж болохгүй...өвдвөл айн!!! Зүгээр өнгрөөхгүйшү!"
YOU ARE READING
▪Садист_хамтрагч▪ $Дууссан$
RomanceХайр бүгдийг өөрчилж чадна ✊👿💕 + bichwer uchraas nasaa medej unshaarai asuudal garwal bi hariutsahgui 👌👌