007

672 36 0
                                    

“ЧИ....чи яажж? Тэжонаа...”  түүний хоолойг сонсмогц уур дүрэлзэн ассаар....

“Чи намайг хохироож ийм муу хүн болгосон...минйи аз жаргалуудыг үгүй хийж зовлонгоор сольж өгсөн чамд би эргүүлэд хоёр дахин нугалж өгөх болно Ким Тэхён!”

.............

Уур хилэндээ баригдаж ядан орилох залуу...түүний өөдөөс ямар ч сэтгэлийн хөөрөлгүй зогсох охин...тэд юуны тухай ямар шалтгаанаар хэрэлдэж муудалцаж буй нь гэрээр дүүрэн цуурайтна...

“Чи ийм байгаагүй шдээ..Тэжонаа..би чамд ямар гэм хийсэн болоод чи намайг ингэж тамлаад байгаа юм бэ?” тэхён аргаа барсандаа Тэжоны мөрнөөс атгасаар ийнхүү асуулт тавьхад Тэжоны уур дүрс хийн хөдлөөд түүний өөдөөс орилж гарлаа...

“Хөгийн гөлөг...яаж надаас ингэж асууж чадаж байнааа?? Чи намайг өөрчилсөн..өөрчлөхдөө бүр эвдэлж өөрчилсөн...” нүдийг минь нулимс бүрхэн урсахыг би хацрандаа мэдэрсэн юм.

Тэхён нааш уйлсаар ширтэх нь хөөрхийлөлттэй юм...тэр гэнэт миний гарнаас зууран үүдлүү чирэх нь тэр...байз тэр Жисүг хайж асуухгүй шууд л ингээд гараад явах гэж байгаа юм байхдаа...гол нь хаашаа?

“тавиач...тавь гэж байна хөгийн амьтан минь” би гараа сэгсрэн тийчигнэхэд Тэхён гэнэт тавих нь тэр. Татан авахдаа хүчиндээ дийлдэн хойш хэд ухархад Тэхён шүлсээ нэг залгичихаад “Гэртээ харьцгаая...тэжонаа..” тэрний хоолой зөөлөрч нааш нэг гэхйин аргагүй харцаар ширтэнэ.
“Үгүй..би чамтай хэзээ ч цуг нэг гэрт баймааргүй байна тэхёнаа...чамайг гэх сэтгэлээ гээж чадалгүй бүхэл бүтэн нэг жилийг өнгөрүүлсэндээ өөрийгөө үзэн ядаж байна.” хоолой минь улам хорсон өвдөж түүнлүү харахаар нүд минь анилдана....
.......................

Тэхёны орилох хоолойг сонсмогц Жисү шууд л орилох гэж оролдох нь тэр...
“Чшш...чамайг авах гэж ирээгүй юм аа....Тэжон дүүгээ авах гэж ирсэн юм. Чи дахиж энэ хоёрт гай болохгүй гээд боддоо” гэсээр тийчигнэх Жисүгийн амыг хамаг чангаараа  таглах Жимин өөрийн эрхгүй инээмсгэлнэ..гэхдээ хорон инээдд....
....................................

Тэхён гэнэт миний өвчтэй байгаа бугуйнаас минь атган чирэх нь тэр...хорсон өвдөх мэдрэмж намайг амьдаар минь алж байна...
“Тэхёнаа өвдөж байна..гар тавь. Ааххх” гэсээр гарынха бугуйг барин доош лаглай суухад Тэхён гэнэт урд явган суугаад миний ханцуйг дээш өргөн гүн шоконд орчих нь тэр....

“Э-энэ..энэ юу юм бэ? Тэжон??” тэрээр нааш том нүдээрээ ширтэн асуусныха дараа миний хариултыг сонсчихоод хэлэх үггүй гацчих нь тэр...

▪Садист_хамтрагч▪      $Дууссан$Where stories live. Discover now