Než začneme z príbehom, mali by ste vedieť jednu vec. A to síce:
Mágia je nádherná vec. A ľudia, ktorí ňou vedia manipulovať sú veľmi šťastní ľudia. Prečo šťastní? Nič sa nevyrovná pocitu harmónie, šťastia a pokoja prie jej používaní. Každého ten pocit naplní v okamihu, keď použije mágiu, i keby to malo byť to najmenšie a najjednoduchšie zaklínadlo aké tam je.
Mágia sa delí na tri časti biela, sivá a čierna. Biela mágia sa spojuje s prírodou a duchmi, je to tá najšťastnejšia i zároveň najkrajšia mágia aká tam je. Pravdaže si musíte dať pozor pri jej používaní, aby vás nepohltila, ale to musíte robiť tak či tak pri každej mágii. Sivá mágia je vlastne obyčajná mágia, ktorú denno denne používajú. Napríklad keď potrebujete niečo zdvihnúť, vyčistiť alebo prekopírovať, tak to je sivá mágia. Čierna mágia je mágia, ktorá nie je nebezpečná sama osobe. Len je tam väčšie nebezpečenstvo pohltenia, z ktorého sa už nedokážete vrátiť. Čierna mágia obsahuje všetky aspekty mágie a oveľa viac. Je silnejšia a mocnejšia ako sivá a biela. A zakladá si na emóciách.
Prečo sa vlastne tak volajú? Čierna neznamená, že je zlá. Čierna farba sama osebe obsahuje všetky farby = všetky mágie. Biela farba zas všetko odráža. V mágii je to to isté. Odráža vnútro, duchovný svet a svet naokolo. A sivá farba je niečo medzi tým. Je to mágia, len nie je silná ako čierna ale neodráža vnútro. Je to niečo medzi tým.
Keď sa Blue učila o mágii, v tedy ešte nevedela ako jej moc zmení život.
ESTÁS LEYENDO
Cez Búrku [2] ✔️
Fanfic"Budeš so mnou i cez tú búrku?" "Nevieš, že vždy po búrke vyjde slnko? Počkam pri tvojom boku na to slnko i keby to malo trvať milión rokov." Pokračovanie príbehu : Usmej sa, Loki.