Blue držala v rukách list od Avril a rozmýšľala, či ho má otvoriť alebo nie. Chcela nechať všetko za sebou na Ásgarde a nikdy sa nepozrie späť. Jediné, čo jej to spôsobovalo bolo bolesť. Lenže sa nemohla zbaviť čudného pocitu nevoľnosti. Ku tomu na Ásgard sa bude musieť vrátiť, kvôli jej sestre Kérii. Nechcela ju nechať zas samú. Ku tomu strávili iba chvíľu spolu.
Uprene pozerala na list a povzdychla si.
Dobre, posledný raz dám tomu šancu, i tak potrebujem vedieť noviny od tiaľ, keby sa niečo náhodou stalo mojej sestre, pomyslela si Blue.
Pomaly otvorila obálku a začala čítať list. A keď skončila čierna hmla bola v celej miestnosti. Obklopovala Blue, ktorá sa zviezla na zem po skončení čítania a možno i skôr.
Nemôžem dýchať, uvedomí si Blue a začne si škrabať na hrdlo. Spadne ďalej na chrbát a začne sa triasť. Po chvíľke sa izbou ozve trhaný dych. Blue zas mohla dýchať a to len, aby sa rozplakala.
Blue plakala celú noc a celý deň. Nakoniec zostala len ležať na zemi. Nemala energiu sa zdvihnúť a niečo urobiť. Nemala energiu na nič. Ku tomu nenašla silu a hlavne vôľu v sebe niečo urobiť. Blue sa vzdala a čierna hmla ju komplet obklopila.
OoOoOoO
Keď Kérii došlo, kto tá osoba pred ňou je, už bolo neskoro. Zamilovala sa a bolo jej jedno koľko prekážok bude musieť prekonať, aby mohla byť pri jeho boku. Nebude zbabelec ako Blue, ktorá utečie pri prvej prekážke. Kéria to dokáže.
Nakoniec aj jej vlastná sestra sa vzdala Blue, pomyslel si Thor. Pozrel na Lokiho a uvidel rovnaký zamilovaný pohľad aký mával, keď v minulosti pozeral na Avril. Thor znovu pokrútil hlavou a otočil sa.
Vzdali sa jej. Ale on sa nevzdá.
Thor miloval Blue potajme už od detstva. Vždy žiarlil na Lokiho, ktorý s ňou trávil čas. Celý čas ju sledoval a keď videl, že Loki Blue nemiluje, tak možno je pravá chvíľa jej to dokázať.
Thor smeroval k Bifrostu.
OoO
Autorská poznámka:
Odpustite Kérii a Lokimu. Kéria chcela len lásku v živote, lebo ju nikdy nemala. Nieže by nemala rada Blue a urobila jej to naschvál. Ale Kéria nemala žiadne hlboké city k Blue, lebo ju nepoznala. Bola o dosť rokov mladšia od Blue, nepamätá si rodičov a keď už si pamätá svoje detstvo, Blue už žila v paláci.
Zatiaľ, čo Loki si už myslel, že už nemá šancu s Blue. A chcel si nájsť svoje vysnívané šťastie s láskou po boku, i keby to šťastie alebo láska mala trvať iba chvíľu.
ESTÁS LEYENDO
Cez Búrku [2] ✔️
Fanfic"Budeš so mnou i cez tú búrku?" "Nevieš, že vždy po búrke vyjde slnko? Počkam pri tvojom boku na to slnko i keby to malo trvať milión rokov." Pokračovanie príbehu : Usmej sa, Loki.