Helou, helou, helou! Hlasím se po nějaké době. Jěště jsem neumřela! Jej! No, každopádně tady je pokračování. Nic nevlastním.. bohužel. Enjoy!
PS: ANO!! Znovu starší práce!
Redmont byl ozářen světlem vycházejícího slunce a Cuk s Abelard se spokojeně popásali na louce za chatou.
Will se pomalu probouzel,jak sluneční paprsky dosahovaly jeho tváře. Sedl si na postel a mnul si oči. Akorát když Will vstal a umyl si obličej, otevřel dveře jeho pokoje Halt. ,,Už vstáváš Willi?" ptal se a pozoroval Willa jak si zapíná listově zelenou kazajku. ,,Jo.. hned sem venku." Halt kývl a šel postavit na kávu. ,,Takže.. dnes jdeš s těmi kamarády na sraz?" ptal se při přikládání polínek do malých kamen. ,,Uh...ano..jo.. v šest hodin večer máme sraz před stájemi." odpovídal Will, zatímco vyšel ze svého pokoje.
Halta toto téma začínalo zajímat, chtěl z Willa vytěžit všechno co mohl, protože byl prostě zvědavý. ,,A kdo tam všechno bude? Smím-li se ptáti." zabručel Halt a sedl si ke stolu, kam postavil i konvici s kávou. ,,Uh.. No myslím, že Horác, Alyss, Jenny, Gorge a možná Evanlyn.. tedy Kassandra."
Po snídani šel Will trénovat a dělat své domácí práce.~o několik hodin později~
Stmívalo se, bylo něco okolo půl šesté a Will zrovna vyhřebelcoval Cuka. Šel si připravit sedlo a uzdu. Koník na něj koukal jeho moudrýma očima a bylo mu jasné, že dnes už to na večerní jablíčko nevypadá.
,,Co tak na mě koukáš Cuku? Jsem tak oslnivě zajímavý, že o mě projevuješ zájem?" ušklíbl se Will a pokračoval v přípravách.
Za deset minut už měl nashromážděné věci a chystal se jít říci Haltovi, že vyrazí.Taková kraťoučká, narychlo napsaná část. Poslední dobou mám méně a méně času. Ach jo..
ČTEŠ
Slezina [CZ]
FanfictionHraničářův učeň fanfikce- Will se po delší době sejde se svými přáteli v malém hostinci. Jeho výcvik mu užívání si společných chvil velice znesnadňuje, ale nakonec jim možná i zachrání život. Nech se překvapit!!🌳🍃