Selam! Buraları çok boşladım biliyorum ama yazmaya devam edeceğim, şu anlık bırakmak gibi bir niyetim yok:) Bölümlere vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3.
Aşırı yorucu bir antreman bitişiydi. Hayatımda yarışmalara hazırlanırken bile bu kadar yorulduğumu hatırlamıyordum. Eğer her gün böyle olacaksa yandık demekti.
Havuzdan çıktığım gibi havlumu üzerime örtüp yere çöktüm. Herkes duşlara doğru gidiyordu, en son ben girmeye karar verdim, azıcık dinlensem bir şey olmazdı diye düşünüyordum.
''Sanırım biraz yoruldunuz Bayan Blue.'' dedi ukala
Şaka mı yapıyordu bu adam? Neredeyse bayılacaktım!
''Başkaları için belki yorucu bir antremandı ama ben böylesine alışığım.'' dedim.
Ağzımdan çıkan besbelli yalandı fakat altta kalacağımı mı düşünmüştü, asla.
Dudaklarının kenarı kıvrıldı diyebileceğim şekilde hafifçe gülümsedi.
"Takım gerçekten çok iyi, bu kadar güçlü bir takım beklemiyordum ama şunu farkettim ki en çok çabalayan sendin. Gerçekten iyi bir yüzücüsün, hatta takımdaki erkekleri bile geçebileceğini düşünüyorum.''
Şaşırıp kalmıştım. Şu an beni öven adam birkaç saat önce bana kafa tutan adamla aynı kişi miydi?
''Vay canına, gerçekten teşekkür ederim. Çaba harcıyorum, umarım iyi yerlere gelebilirim.''
''Geleceğine inanıyorum, sen ve takımdaki birkaç tane daha iyi olan kişiler hakkında bir şeyler düşünüyorum. Birkaç antremanda göreceğiz bakalım.''
Ne demek istediğini tam anlayamamıştım ama sonunda çabalarımın övülmesi hoşuma gitmişti. Hele ki Bay Crow tarafından.
''Neyse, şimdi git üzerini giyin, üşütme. İyi bir yüzücümüzü kaybetmek istemeyiz.'' diyerek gülümsedi ve oturduğum yerden kalkmama yardım etmek için elini uzattı.
Elleri, çok güzeldi.
Ellerini tuttum ve ayağa kalktım. Ben de ona samimi bir tebessüm ettim ve duşların olduğu tarafa doğru ilerledim. Midemde garip bir his oluşmuştu.
Sonunda eve gelebilmiştim. Kendimi direkt yatağa attım, annem daha eve gelmemişti.
Telefonumu elime aldığımda Emma'dan 14 arama, 55 tane mesaj vardı. Bu kadar büyük ne olmuş olabilirdi ki? Emma genelde böyle biriydi tabi, her şeyi çok abartır...
Mesajlarıma baktığımda başlarda antremanımın olup olmadığını sormuştu. Tabi ya, ona haber vermeyi unutmuştum. Birkaç yüz kere bunu sorduktan sonra unuttuğumu anlayıp mesaj atmayı kesmişti galiba. Bir saat sonrasında başka bir konu hakkında yazmıştı, ilgimi çokça çeken bir konuydu.
Yüzme antrenörüm Bay Crow, okulun itiraf sayfasına düşmüştü. Herkes okula yeni gelen 'seksi' yeni öğretmenden bahsediyordu.
Ayrıca Emma 99 kere falan onun yeni antrenörüm olduğunu doğrulamam için mesaj atmıştı.
Emma'ya cevap vermeden önce Bay Crow hakkında yapılan konuşmalara bakmak için okulun itiraf sayfasına girdim. Emma neredeyse hepsini ss atmıştı ama yine de...
Adamın instagram, facebook hesapları bulunup farklı farklı fotoğrafları atılmıştı, eski kız arkadaşları tartışılmıştı ve tabi okulun plastik kız tayfasının ağızlarının sulandığı belli olan yorumları.
Kendimi ister istemez onun fotoğraflarına bakarken buldum.
Fotoğraflarından birinde rengarenk bir gömleği vardı ve bol paça pantolonunun içine sokulmuştu, üzerinde de deri ceket vardı. Ağzındaki kürdanı sigara içer edasıyla tutuyordu. Etrafında birçok askı ve kıyafet vardı ve yanındaki birkaç kişi kıyafetlerini düzeltiyordu. Fotoğraftan 80ler havası almıştım, hoş bir fotoğraftı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh, daddy Ø daddy issues
Romance"Seni gittiğimiz her şehirde becermek istiyorum Alice." +18 kısımlar olabilir rahatsız olacaklar okumasın lütfen