Saat 12.23/ Özel Seul Lisesi
[✦lalisa]
Usulca yemekhaneye girdim ve elime bir tepsi alıp sıraya girdim. Bugün fazla kalabalıktı. Nereye baksam bir sürü dolusu insanla karşılaşıyordum, bu hoş değildi.
Jennie bugün de beni ekmişti. Sağıma döndüğümde Chaeyoung ile karşılıklı oturmuş, hararetli bir şekilde konuşuyorlardı. Bu hâli canımı yakıyordu. Bana sanki sevgilisi değil de rastgele bir arkadaşıymışım gibi davranıyordu.
Günlerdir tüm tekliflerimi reddedip Chaeyoung ile takılıyordu ve ne zaman ona amacını sorsam, bana çok büyüttüğümü ve Chae'nin sadece bir arkadaşı olduğunu söylüyordu.
Her ne kadar istemesem de bundan şüpheliydim.
Sıranın bana geldiğini fark ettiğimde yemeklerimin doldurulmasını bekledim, sonra da onlardan olabildiğince uzak bir masaya geçip yemeğimi yemeye başladım.
Yemeğim bittiğinde yemekhane oldukça tenhalaşmıştı. Ders ziline yedi sekiz dakika falan vardı ve oldukça sıkılmıştım. Ayağa kalkıp tepsimi sütuna yerleştirdim ve ağır adımlarla yukarı çıktım.
Bir insanı gözden çıkarmak bu derece basit miydi? Hele o kişi kalbini adadığın sevgilinse? Bana bunu yapması adaletsizlikti, bunları hak etmiyordum. En çok zoruma gidense, bana bu muameleyi hiçbir açıklama yapmadan yapmasıydı. Belki evet, karşıma geçip benden artık eskisi gibi haz etmediğini söyleseydi çok üzülürdüm, ama en azından bir açıklaması olurdu. Bu vaziyette kendimi kullanıyor gibi hissediyordum, canımı acıtıyordu.
Koridorda gördüm onları, ikisi de oldukça mutluydu ve Chae'nin anlattığı bir şeye gülüyorlardı. Bu yakınlık beni rahatsız etmişti, normal şartlarda gidip onları ayırmam gerekmez miydi? Sevgililer böyle yapardı, ama ben yapmadım.
Belki de kendimi Jennie'nin sevgilisi gibi hissetmedim.
Kulak tırmalayan ders ziliyle koridor boşalırken gözgöze geldik. O an fark ettim, bana eskisi gibi bakmıyordu. Eskiden nasıl mı bakardı?
Aşk dolu.
Beni gördüğü zaman gözleri parlardı, şimdi ne oldu?
Ne oldu sevgilim, artık sevmiyor musun beni?
Ne olur söyle, bir açıklama yap.
Her ne kadar acı olsa da, alışmaya çalışırım sevgilim, yeter ki söyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[🕊] 𝐢𝐟 𝐢 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐣𝐞𝐧𝐥𝐢𝐬𝐚
Fanfiction✦would you love me more, if i killed someone for u?