Saat 9.21/ Özel Seul Lisesi 11-A
Sınıfı[✦lalisa]
Burnumu önümdeki peçeteye silip optik formdaki bir daireyi daha uçlu kalemimle doldurdum. Oldukça kötü hissediyordum. Bu sabah kalktığımda çok hastaydım ama dersi geçmem için vermem gereken sınava girmek zorundaydım. Dakikalardır baş ağrımı unutup sorulara odaklanmak için her yolu deniyordum ama ağrı katlanılacak cinsten değildi.
"Hocam, parol var mı?"
Bana dönen bakışları ve dikkatlerini dağıttığım için yükselen homurtuları görmezden gelmeye çalışıp matematik hocasına döndüm.
Bıkkın bir nefes alarak gözlerini küçümseyici bir şekilde bana dikti.
"Olsa bile sınavın ortasında veremem, üzgünüm. Şimdi arkadaşlarının dikkatlerini dağıtma ve kağıdına odaklan. Başka bir uyarımda sınavını geçersiz sayarım."
Üst üste gelen aşağılamaları sindirmeye çalışırken kafamı iki yana salladım. "Yanlızca bir şey sormuştum, bu kadar kabalığa gerek yoktu." diye mırıldandım.
Mırıldanmamı duymuş olduğunu fark edip hayretle kağıda döndüğümde bakışlarını üzerimde hâlâ hissediyordum, aldırmadan sınava odaklanmayı denedim.
Geçen bir saat sonunda kağıtlar toplandı ve ben de emin olamayıp salladığım soruları düşünüyordum. Jennie'ye döndüğümde Chaeyoung ile hararetli bir şekilde konuştuklarını gördüm, muhtemelen soruları tartışıyorlardı.
Sıramın altından telefonumu alıp mesaj kısmına girdim.
lalisa: teneffüste konuşabilir miyiz?
lalisa: istersen kantine de ineriz.jennie: üzgünüm, chae ile müdüre gideceğiz.
jennie: başka bir zaman olsa?lalisa: ne var biliyor musun, boşver.
lalisa: chae ile olan zamanlarını azaltıyorum.
lalisa: sevgilin olarak bunu yapmaya hakkım yok.
lalisa: bir daha engellemem, söz.jennie: hey, öyle bir şey yapmıyorsun.
jennie: sadece müdüre anlatması gereken bir sorunu var ve yanında olmamı istedi.
lalisa: her teneffüs mü?
lalisa: eğer her teneffüs gitmeniz gereken kadar önemliyse tabii ki de onu yanlız bırakmamalısın.jennie: lalisa, çok büyütüyorsun
jennie: sadece arkadaşım.
jennie: arkadaşım olması seni kıskandırıyor mu?lalisa: hayır, buna karışmaya hakkım mı var sanki?
lalisa: günlerdir sana olan tüm tekliflerimi geri çeviriyor ve onunla takılıyorsun.
lalisa: bu beni üzüyor, bir sorun mu var?jennie: bir sorun yok lisa.
jennie: sadece o da bana takılmayı teklif ediyor ve onu kırmak istemiyorum.
jennie: emin ol benim yerimde sen olsan yine aynısını yapardın.lalisa: peki, jennie.
lalisa: bir haftadır seninle görüşmemi engelleyen şey buysa, peki.
lalisa: seninle bir haftadır ilk kez konuşmamı bile bu konu yüzünden yapıyorsam, kesinlikle ben büyütüyorumdur.
lalisa: size iyi eğlenceler.✔Görüldü / 11.13
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[🕊] 𝐢𝐟 𝐢 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮, 𝐣𝐞𝐧𝐥𝐢𝐬𝐚
أدب الهواة✦would you love me more, if i killed someone for u?