11 ocak 2018
saat 23.07 , Mor bar ...Onun suçuydu
Beni bu hale o getirmişti
Gözlerim kapanmak için savaş açarken bana bir yudum daha aldım elimde yayvanca tutuğum kadehten .Genzimi yakan sıvı boğazımdan aşağı süzüldü , kaçmak istiyordum .
Gözümü her kapatığımda yüzü geliyordu aklıma , kaçmak istiyordum .
O tatlı sesi kulaklarımda uğulduyordu , kaçmak istiyordum.
Bana her dokunduğunda peydah olan o tatlı sızı yerini unutturmamaya ant içmiş gibiydi , kaçmak istiyordum .biten boş bardağı gelişi güzel fırlatım , kırıldı .
Bu kaçıncı kadehti arkasında gizlendiğim ve bu kaçıncı kırılışımdı ?Ben tüm ruhumu saran ondan kaçmak istiyordum ve yine kendimi onda buluyordum .
"Kalbimi arıyorken olmaktan korktum yerdeyim , sendeyim"
Dudaklarım kıvrıldı, cansız bir tebessümdü bu . Yoktu çünkü yanımda benim neşem onun yanında , serçe parmağının ucuna bağlıydı.
Gülüşünde saklıydı ömrüm ,gözünden akan tek damla yaştı kıyametim ,kokusuydu nefesim ama olmazdı .
Yakışmazdı o benim yanıma
İnsanlar ne derdi sonra ?Çirkindi o en başta , benim çirkinimdi ama
Sonra bide kiloluydu , böyle yanakları tombik tombikti , her gördüğümde ısırmak istiyordum .Bide konuşabilseydi, takmıştı ağzına metal bi şey ; peltek peltek konuşurdu . Ama öyle tatlı tatlı konuşuyordu ki saatlerce izleyesim geliyordu o konuşurken.
Kafamı hızla arkamdaki duvara geçirdim . Yine saçmalamaya başlamıştım işte , gözünden bir damla yaş süzüldü usulca oradan avuçlarıma kaydı bir damla . Kimse görmeden sildim elimin tersiyle .
Bu kaçıncı gözyaşımdı onun için gizli gizli akıttığım ?
Ben sırf unutayım diye sarılırken kadehlere yine gidiyordu aklım ona.
Mayışmıştım , bilmem kaçıncı kadehin sonunda karıncalanan zihnim bile unutamıyordu onu .kokusu sızlatıyordu burnumu , özlemi yakıyordu canımı .
"Hadi " dedi kime ait olduğunu bile çıkartamadığım bir ses
"Eziğimizi bir ziyaret edelim , özlemiştir bizi " ezik ? Ah doğru ya benim çirkin ördek yavrumdu o , ona bu adı ben vermiştim şimdi niye yadırgıyordum ki ?Gözlerim açıldı umutla , tatlı bir heyecan sardı bedenimi ona mı gidecektik , o hasret kaldığım yüzünü mü görecektim ?
Gidelim tabi çok özledim ben çirkin ördeğimi"Saçmalama " bu sefer ses yanımda oturan kızıl saçlı kızdan gelmişti . Baygın gözlerimi çevirdim ona , sinirle süzdüm iki saniye , kimdi ki bu ?
"Niye gecenin bi saati o salağın evine gidecekmişiz değerli vaktimi harcayamaya ne gerek var ,değil mi ama ateşciğim ? "
Kız, ona bakmamdan olsa gerek aldığı cesaretle yanıma yanaştı ; ince bileklerini kolumu sararken vücudunu yasladı koluma.
Umursamadım , umursadığım daha önenli bir şey vardı çünkü ,o az önce duruya mı salak demişti ?
Bedenini utanmazca sergileyen bu kadın benim masum sevdiğime mi demişti o lafı ? Sinirle itirdim elinde olsa ağzıma sokacağı bedenini "uzak dur !"Çıkışmam onu korkuta ilk birkaç saniye buna rağmen daha da sokuldu bana . Kulağıma tırmandı dudakları , fısıldadı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezik
ChickLitAlmira ne olursa olsun ,ona yaşatılanları Ödetecekti. Ne olursa olsun hepsini teker teker ödetecekti. Ve o bunları yaparkes siyah olmaktan korkmuyordu ; Çünkü geçte olsa anlamıştı : Beyazlar siyahın içinde yok olmaya mahkumdu ve o , bu sefer yok o...