{9}

123 23 54
                                    

Multi: Ada ve odası ksbxks

Ada'dan

10 dk sonra

Doğu: Pencereye çık rapunzel rjcghvmb

Ada'mm: Geliyorum be zevzekliği kes jghvwq

pencereyi açtığımda camın kenarına merdiven dayamıştı ve yüzüne bir şey geçirmişti. Dur bir dakika o şu siyah maskelerden takmıştı.

Camdan kafamı uzatır uzatmaz kahkaha atmaya başladım. Telefonuma bildirim geldiğinde yatağın üstündeki telefonumu alıp gelen bildirime baktım.

Doğu: Gülmesene kızım

Doğu: Bayılıcam şimdi burda 

Doğu: Başına kalırım bak ydtjfh

Aman aman kalsın diye seslendim camdan.

Doğu: Onu bunu boşverde çok ses yaptık abin damlar birazdan

Doğu: Çabuk aşağı gel artık 

Tamam tamam geliyorum diyip tek ayağımı camdan dışarı çıkardım.Camdan ellerimi çekmeden diğer ayağımıda çıkardım ve yavaş yavaş inmeye başladım.

Aşağı ulaşmama 3-4 basamak kaldığında belimden kavrayıp beni kucağına çekti ve yere bıraktı.

Naapıyorsun ya diye bağırdığımda ağzımı kapadı ve kolumdan tutup koşturmaya başladı.

Pardon o koşmaya beni arkasında sütüklemeye başladı öküz ya kolumu çıkarıcak.

"yaaa yavaşla be adam kolum çıkıcak." dediğimde durdu ve birden arkasını döndü. Gözlerimin tam içine bakıyordu sanki bir şey arıyormuş gibi.

Eline telefonunu aldı ve bir şeyler yazmaya başladı çok geçmeden telefonumun bildirim sesi karanlık, boş sokakta yankılandı.

Doğu: Özür dilerim güzelim

Doğu: Canını acıttım mı?

Kafamı kaldırdığımda onunda beni izlediğini gördüm. Tam gözlerinin içine bakıp samimi bir gülümseme yolladım ve

" Hayır sadece sana yetişemedim." dedim.

Bunu dememle iki elimdende tuttu ve birden arkasını dönüp beni sırtına alıp kosturmaya başaladı.

"Dur be çocuk çıldırdın mı seeeennn?" diyip çığlık attım ama durmamıştı.

O şekilde mekanın bulunduğu sokağa girdik ve beni indirdi.

Tekrar telefonuma bildirim gelmişti.

Doğu: Benden buraya kadar miniğim :)

Doğu: Burdan sonrasını sen git ben mekana giremem.

"Neden?" dediğim anda mesaj gelmişti. Sanki aynı anda konuştuk gibi olmuştu. Bu duruma gülümsedim.

Doğu: Nedenini sorma vakti gelince öğreniceksin.

"Peki" dedim ve arkamı dönüp mekana doğru koşmaya başladım.

_________________

Kısa oldu biliyorum ama idare edin, bugüne yetiştirebilmek için kısa bırakmak zorunda kaldım.

•~Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin~•

Sizi çokça seviyorum

SINIR:

6 VOTE VE 15 YORUM

Beni Fark Etmiyorsun, Sevgilim || YARI TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin