Multi: Melis (Doğu'nun kardeşi)
Melis'ten
Ada saklandığımız yerden adımını dışarı attığı anda birisi ağzından tuttu, Ada anında dirseğiyle tutan kişinin karnına vurdu.
O vurur vurmaz bende muştayı parmaklarıma geçirip yüzüne yumruk attım.
Ada "buda hemen bayıldı ya biraz uğraşırız sanıyordum." dedi ve ikimizde kısık sesle güldük.
Ada ile beraber aynı anda adımımızı atıp sırtalarımızı birbirine dayadık.
Bora ve abimin mekanın ortasında olup üç kişinin onları sıkıştırdığını görünce gözlerim kocaman olmuştu.
Büyük ihtimal bizi fark etmemişlerdi, sadece bora ve abimin burda olduğunu sanıyorlardı.
Ada'nın kulağına eğilip "Bu salakları kıstırmışlar, bizim burda olduğumuzun da farkında değiller." dedim.
Ada "o zaman sen bize arkası dönük olan kişiyi arkasından sıkıştır, ben de arkadan dolanıp diğer kişiyi sıkıştırıcağım. geriye bir kişi kalıyor o da sorun değil abimler var" dedi.
Kafamı salladığım gibi arkadan dolanmak için gitti ben onun dolanmasını bekliyordum o dolanmadan çıkarsam diğer ikisi beni vurabilirdi.
Ada adamın yaklaşık iki buçuk metre arkasından işaret edince harekete geçtim ve aynı anda ikimizde adamların boyunlarına kollarımızı sarıp bıçağı tuttuk.
Bizi gören Bora ve abim gülümseyip kalan kişiye ikisi birden silah tuttu.
Bora "Abi şimdi napıcağız biz bu itlere."
Berk" Ateş'i arayacağım, depoyu hazırlasın oraya bırakırız. Gerisini Ateş halleder. Artık öldürür mü, yaralar mı bilemem. O da ona kalmış." dedi ve güldü.
***
Ateş gelmişti, o gelene kadar biz adamların ellerini bağlamıştık bile.
Ateş kızgın ve gür çıkan sesiyle "Lan ben size buraya gelinmeyecek demedim mi? ne işiniz vardı burda ya üç kişi değilde daha fazla olsaydı ne bok yiycektiniz."dedi ve ardında
"ADAA" diye kükredi.
Ada istifini bozmadan,
"Efendim abiciğimm" dedi en tatlı haline bürünerek ve gerçekten de tatlı oluyordu, bu haline çoğunlukla kimse dayanamazdı.
"Ada Kara bu tatlı hallerin bana sökmez, diyemiycem söküyo valla" dedi ve hepimiz gülmeye başladık.
Abim (Berk Doğu)"Hadi Melis hazırlan gidiyoruz."
"Tamam bacımmm" dediğim gibi beni kovalamaya başladı köşede sıkıştırınca
"Ne dedin sen bana" dedi sahde bir tehditkarlıkla.
" Hiç-hiç bir şey, sadece ne kadar yakışıkla ve ne kadar iyi bir abi olduğundan bahsettim" dedim ve ikimizde güldük.
Bora "ben kaçtım gençlik, bana bu gecelik bu kadar aksiyon yeterde artar bile" dediğinde
Abim "bekle bizde geliyoruz" diyip elimden tuttu ve çıkışa doğru götürmeye başladı.
"Abi dur iki dakika ya Ada ile vedalaşıcam ve çantamı olıp gelicem" dedim.
***
Gün sonunda bitmişti gercekten çok yorulmuştum.
Hepimiz olaydan sonra eve dağılmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Fark Etmiyorsun, Sevgilim || YARI TEXTING
Ficção AdolescenteAnonim: Sevmeyi çok güzel öğrettin bana sevgilim. Anonim: Peki ya cesareti, onuda öğret olur mu güzelim? Anonim: Korkak olsamda sevebilir miyim seni? _______________ Yayım tarihi: 16/03/2020 pzt. 01.43 •~"Beni Fark Etmiyorsun, Sevgilim" adlı ilk hik...