|GYILKOS ÉRZELMEK|
GYILKOS SOROZAT 1.
ᴊᴇᴍᴍᴀ ᴄʟᴀʀᴋ
Combon lőtt.........
Éles fájdalom nyilal a combomba,ordítanék,de nem adom mdg neki ,hogy lása ahogy minden önbizalmam széthullik.
Nadrágomat a vér percek alatt át itatja,a fájdalom csak nagyobb lesz.
A testőr elenged ,én pedig rögtön combomra szorítom kezeimet.
Dylan int egy nőnek aki idejön hozzám és azzal a pasassal amelyik lefogott felvisznek a "szobámba".Letesznek az ágyra,a nő levágja a farmerom,majd neki áll a fertőtlenítésnek és a golyó eltávolításához,felszisszenek a hidegalkohol érintésétől,iszonyatosan fáj.
A nő varrás nélkül hagyja a sebet,csak most kezdem meg igazán felfogni,hogy ez tényleg az a hely ahol ha nem taposol ott téged taposnak.
Dylan gondoskodott róla,hogy egy jó pár napig csak sántítsak.
Másnap reggel korán ébredtem,nem aludtam semmit,csak a plafont néztem a tudat ,hogy apám nekem is és anyának is hazudott megöl az egész életem egy hazugság,a hiányérzettől hangosabban üvöltenék ,mint a lőtt sebtől a combomon.
Dylan tegnap este elment,foggalmam sincs hová,utoljára akkor láttam amikor gyilkos tekintettel golyót repített a combomba.
Megpróbáltam felkelni,de minden megtett lépés olyan volt,mintha egy kést forgatnának a sebben.
Lebicegtem a konyhába,ahol ittam egy csésze kávét ,étvágyam viszont nem volt.Mivel az őröket nem érdekelte mit csinálok,kihasználtam a helyzetet és elindultam az iroda felé ,meg kell tudnom igaz volt-e amit apámról mondott az a szemét.....
Lenyomtam a kilincset,nem volt zárva....
Belépve megcsapott a whisky szag és a dohány.
Modjuk mit vártam ...Az asztalon rengeteg papír volt szétdobálva,számlák ,kéziratok,dokumentumok.
-A fenébe,hogy nem vezetett róla adatokat...
-Nem szép dolog mindenbe beleütni az orrunkat kisasszony-szólalt meg egy rekedt hang,mire megugrottam és egy kisebb sikkantás hagyta el a számat.
-Ki maga?-vonom kérdőre....lehet rossz ötlet volt.
-Itt én kérdezek Ms.Clark! Mondja mit keres?
-Semmit amihez magának köze van!
-De nagy lett a szája! Nem volt elég amit tegnap kapott?-lépett közelebb
-Mégis kinek képzeli magát?
-Amíg a főnök távol van,én vigyázok rá,hogy maga a csinos kis popsiján maradjon ,ne próbáljon szökni,szabad kezet kaptam....
-Tuskó!
-Jakob Andrews
-Mi?
-Nem Tuskó ,hanem Jakob-húzta ördögi vigyorra a száját
Megfogta karom és kirángatott az irodából,egyenesen az ebédlőbe,fel az emeletre.
-Öltözz át ,az edzésed kezdődik-morogta és magamra hagyott
Mégis milyen edzés?
Miután átöltöztem Jakob kivitt a kertbe ,majd beültünk egy autóba,kikanyarodott az útra és egy furcsa sötét épületbe vitt be.
Bent egy nő sétált felém rövid fekete haját egy kendővel kötötte fel.
-Bryana ! Ő itt Jemma
-És?
-Mr.Sparks menyasszonya-a nő arcára kiült az undor és lesajnálóan végig mért.
-Brandon ma szabad add neki
-Gyere!-intett nekem én pedig követtem. Egy terembe léptünk be és egy kigyúrt férfi köszönt ránk.
-Brandon a tiéd a csaj ,kezd el a kiképzést,Dylané ,vigyázz rá!-mondta Bryana és magunkra hagyott.
A seb a labamon iszonyatosan fájt minden lépésnél,ez igy szép edzés lesz...
-Akkor kezdjük el. Mindennek az alapja,hogy tudj ütni és küzdeni. A terem közepén egy ring helyezkedett el,a férfi felhúzott és adott egy box kesztyűt.
-Gyerünk üss meg!
Két órával később fáradtan estem földre ,mivel Brandon már megint nagyobbat ütött ,mint én. A sebemen a kötés már átvérzett és lüktetett,alig bírtam visszafogni sírásom.
-Sokat kell még tanulnod kislány,de mára ennyi
*****
Jakob hazavitt ,én pedig rögtön zuhanyozni indultam,muszáj volt lemosni magamról mindent. A kötést kicseréltem és lefertőtlenítettem a sebet,még elég csúnya....
A fürdőből a szobámba mentem,de mikor benyitottam megláttam azt ami az egész életemet meg fogja pecsételni..........
Folytatása következik.....
YOU ARE READING
𝐆𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐞̀𝐫𝐳𝐞𝐥𝐦𝐞𝐤
RomanceJemma Clark életének határozott elképzeléseit édesanyja halála fenekestül felforgatta.Mentális sebeit gyógyítgatva tölti mindennapjait,próbál kiutat találni a sötétségből,ám az Életnek más tervei vannak. A nő alig pár óra alatt az Alvilág legrettege...