|GYILKOS ÉRZELMEK|
GYILKOS SOROZAT 1.
𝙹𝚎𝚖𝚖𝚊 𝙲𝚕𝚊𝚛𝚔
Éreztem a nyakamon Dylan forró lehelletét és ahogy a szavak elhagyták mentolos ajkait,borzongás futott végig a gerincemen. Tenyerem mellkasára helyeztem ,majd megpróbáltam eltolni. A közelsége egyszerre dühített és korbácsolta fel vágyaim. Rámarkolt melleimre ,ajkai pedig durván érintették enyémeket. Érintésére belenyögtem a csókba,mire ajkai mosolyra húzódtak. Vártam az undort és kényszert,de helyette önmagamat elárulva élveztem. Élveztem minden egyes érintését,mikor kezei megszorították a csípőmet és a combomat dereka köré emelte. Ajkaink elváltak egymástól,de rögtön újra egymásra találtak egy szenvedélyesebb,érzékibb csókban.
Mintha hirtelen eloszlott volna a rózsaszín köd,olyan gyorsasággal tett le a földre,ezzel megszakítva a pillanatot. Egy szó nélkül indult el az Audi felé. A meglepődöttségem az arcomra volt írva.
Hazaérve csendben,mint két idegen mentünk a ház két zuhanyzójába tusolni. Ő és én idegenek vagyunk egymásnak. Én nem ismerem őt,ő nem ismer engem. De ha ez nem lett volna elég csalódás,a tervem sem úgy sikrült ahog, terveztem.
Ajkaim még mindig bizseregtek az átélt pillanatoktól. Most is éreztem magamon minden egyes érintését. Többet akartam,többre vágytam. Ha másképp találkozunk esetleg teljesülhetne az álmom,de ez nem az a világ. Csapdába estem ,de nem akarok szabadulni. Egy ilyen férfi vonzásából. Egyetlen csók és elérte,hogy csak rá gondoljak,miközben gyűlölnöm kéne minden lélegzetvételét.
A szobánkat betöltötte Dylan tusfürdő és arcszesz illata. Ő már az ágyban aludt egy szál alsónadrágban. Azt hiszem nem láttam még őt ilyennek. Arca nyugodt és kisimult volt. Leültem az ágyra és lágy puszit hintettem homlokára. Mikor felfogtam mit is csináltam ,elöntött a pír. Befeküdtem mellé,majd gondoloataimba merülve hajtottam álomra a fejem.
𝙳𝚢𝚕𝚊𝚗 𝚂𝚙𝚊𝚛𝚔𝚜
Bearanyozta reggelem,mikor megpillantottam a mellettem szuszogó nőt. Nem gondoltam volna,hogy velem aludna. Rohadtul kívántam és legszivesebben itt és most magamévá tenném.
Megcsörrent a mobilom,ezzel megszakítva perverz fantáziálásom a feleségemről. Victoria neve villogott a kijelzőn,én pedig mélyet sóhajtottam.
-Mit akarsz?-förmedek rá,semmi kedvem ehhez a szukához-Már fel se hívhatlak,szivi?-ököllel a pultra csapok-Nyögd ki mi a faszt akarsz Vic!-Jacob gyanút fogott...-kezdi húzni a mézesmadzagot-Vic esküszöm megöllek! Mit mondtál neki?!-telefonon keresztül hallottam,hogy nyel egyet-Én semmit sem,ő kezdte!-vádaskodik rögtön
-Victoria! Az igazat! Nincs időm a nyomorodra!-belekortyoltam a kávémba és egyre csak fogyott a türelmem-A gyerek kezdte el mesélni,hogy nálunk voltál
-Nem foghatsz mindent a gyerekedre! Az nem az ő hibája,hogy az anyjának nem elég egy fasz!-kiabálom,majd rányomom a telefont. Rohadtul ez hiányzott a napomból .
‐Kiabáltál,minden rendben? -sétált le a lépcsőn Jemma. Kurvára baszta a csőröm,hogy ittvan egy karnyújtásnyira tőlem,de nem érhetek hozzá.-Nincs baj! Jóreggelt!-teszem le elé a kávéját. Láhatósn meglepődik hisz még sosem csináltam ilyet.-Ne szokj hozzá!-kacsintok rá.
A reggelink után neki állt mosogatni. Képtelen elfogadni,hogy a takarítónő ezt mind megtenné helyette.
Kiváló betekintést nyertem gömbölyű panorámjára. Vékony combjai néha a mosogató szélét érintették. Kibaszott izgtó látványt nyújtott,ahogy néha keblei közé vízcseppek folytak.
Felálltam és hangtalanul mögé sétáltam. Fenekének nyomtam erekciómat. A mosogatószivacs megállt a kezében ,a levegő a torkán akadt. Orromat nyakához érintettem,mire halk sóhaj tört fel belőle.
-Kibaszottul vágyom rád-simítok végig a derekán-de jobb ha távol tartom magam tőled-beleharapok a fülcimpájába,majd elhagyom a házat.
Folytatása következik...
Sziasztok!
Rég volt rész..😅
Ez nem lett valami izgalmas fejezet,dee remelem tetszik nektek!😊
Mostantól az új részek hétvégente várhatóak ,de ha lesz szabadidőm hamarabb hozom őket!❤
Hamarosan elérkezünk az első könyv végéhez!😉😍❤
YOU ARE READING
𝐆𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐞̀𝐫𝐳𝐞𝐥𝐦𝐞𝐤
RomanceJemma Clark életének határozott elképzeléseit édesanyja halála fenekestül felforgatta.Mentális sebeit gyógyítgatva tölti mindennapjait,próbál kiutat találni a sötétségből,ám az Életnek más tervei vannak. A nő alig pár óra alatt az Alvilág legrettege...