|GYILKOS ÉRZELMEK|
GYILKOS SOROZAT 1.
ᴅʏʟᴀɴ sᴘᴀʀᴋs
Nikolay holtan esik össze.Vére beteríti a bútorokat és a ruhánkat.Jemma halálra sápadt arccal figyeli a holttestet.A következő pillanatban teste elveszíti egyensúlyát,gyorsan utána kapok mielőtt a szilánkos padlóra esne.Karjaimba vettem és elindultam vele a kocsim felé.
Hazafelé nagyrészt az utat figyeltem,néha pedig a feleségemre pillantottam.Gondolataim a tegnap estére terelődtek,mikor megpróbálta elhitetni velem a vérzését.Teljesen egyértelmű,hogy az a vér nem a hüvelyéből volt.Képes volt megvágni magát,hogy ne érjek hozzá,cseles....
ᴊᴇᴍᴍᴀ ᴄʟᴀʀᴋ
Szemeim hirtelen pattannak ki ,de rögtön meg is bánom a fejembe nyilaló éles fájdalom miatt.A hely mellettem érintetlen volt,vagyis nem aludt az ágyban.Kikeltem az ágyból,mikor észrevettem nem a tegnap esti ruhám van rajtam,hanem egy fekete póló.Égett az arcom a gondolattól,hogy ez a gyilkos hozzám ért.
Lezuhanyoztam,majd lementem reggelizni,azonban Dylan sehol sem volt,hála az égnek..
A konyhában viszont egy nem várt személy fogadott.Jacob ült az asztalnál ,egy kék ingben a reggeli kávéja társaságában.Leültem vele szembe és vártam a reggelimet.
-Jó reggelt kisasszony-pillant felém és megvillantja fehér fogait.Jacobról sosem tudnám megmondani mennyi idős lehet,de a kezén lévő gyűrűből ítélve családja is lehet.
-Magának is Jacob -biccentek.Nem értem ,hogy egy ilyen pozitív kisugárzású férfinek mi köze lehet a Sparks Maffia mocskos üzleteihez.Egy szót sem szóltunk egymáshoz.
-Remélem kipihente magát a mai edzésre ,kisasszony-vigyorog rám.Számat keserű mosolyra húzom és elindulok átöltözni,pedig azt hittem már megúsztam.
A szokásos raktár épületnél parkolt le,belépve a dohos vér és penész szag csapta meg az orrom újfent.Most nem az edzőterembe vitt,hanem benyitott egy hatalmas csarnokba.Kartonokat pillantottam meg,rajtuk,pedig ember alakokat.Jacob megnyomott egy gombot,mire a fal széthúzódott ,ezzel pedig egy hatalmas fegyver raktárat fedett fel előttem.Kezébe fogott egyet és felém nyújtotta.Nagyot nyeltem ,rettegtem legutóbb a saját férjem lőtt combon egy ilyen szörnyeteggel.Elvettem tőle,meglepően nehéz volt,a filmekben mindig olyan könnyen fogják meg és lőnek vele. Úgy tűnik túl sok filmet néztem.
-Megtanítalak lőni-vesz ki Ő is egy fegyvert közben ,pedig megfigyelhetem a karján futó furcsa ábrát.Először elmagyarázta hová érdemes lőnöm különböző esetekben.
-Emeld fel a fegyvert
-Élesítsd-mögém áll és segít célozni.Mellkasa hátamhoz simul
-Húzd meg a ravaszt-suttogja a fülembe.Szememet összeszorítom,az adrenalin szét áramlik a testem minden egyes kis porcikájában ,érzem a vért zubogni a fülemben.Meghúzom a ravaszt.A fegyver elsül kezemet pedig hátra löki a lendület.Célzásom nem is volt olyan rossz,a váll környékén találtam el a bábut.
-Elsőre nem is olyan rossz-néz mélyen a szemembe.Íriszei nem árasztanak ridegséget,tekintete sem olyan szilaj ,mint Dylané.Kezeimet mellkasára teszem és megpróbálom ellökni magamtól.Ha ezt Dylan megtudja megöl vagy engem vagy Jacobot.
-Ezt nem lehet...-suttogom ,de kezeim mit sem érnek ellene.Megfogja arcomat és kényszerít,hogy a szemébe nézzek.
-Mi a faszom folyik itt?-hallom meg az ordibálását,mély hangja visszhangzik a csarnokban.Ereimben megfagy a vér,nem tudok megmozdulni.Dylan megfogja Jacobot és a falnak löki,majd meglátom,hogy egy hatalmasat behúz neki.Jacob se tétlenkedik,próbál visszaütni, Dylan reflekszeinek hála azonban gyorsan kikerüli az ütést.Újból égtni kezdik a szememet a sós könnycseppek.Egy hatalmas reccsenést hallok,Jacob térdei megrogynak és a földre esik,Dylan feláll és megtörli a kezét,mint aki jól végezte dolgát.
-Ezt most miért kellett?-kiabálok rá a könnyfátylamon keresztül
-Még őt véded?!-förmed rám,nem fogom megadni magam,most nem
-Miért?-kérdezem újra ,mire közelebb jön,mélyen a szemembe néz,érzem ,hogy a düh uralkodik a testében.
-A Maffia mocskos hely,a túlélőké
Folytatása következik.....
♡♡♡♡♡♡♡♡🖤♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sziasztok!
Ne haragudjatok,hogy ennyit kellett várnotok az új fejezetre.❤
Viszont itt van az új fejezet!
Remélem tetszett,tudom,hogy nem valami hosszú,de igyekszem😊Ezen kívül az unalmamnak köszönhetően készítettem egy wattpados instagram oldalt. Ha érdekel nézz bele😁
A nevem hullo_csillag01
És ha esetleg vannak gondolataitok a könyvel kapcsolatban nyugodtan írjátok le.🥰
YOU ARE READING
𝐆𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐞̀𝐫𝐳𝐞𝐥𝐦𝐞𝐤
RomanceJemma Clark életének határozott elképzeléseit édesanyja halála fenekestül felforgatta.Mentális sebeit gyógyítgatva tölti mindennapjait,próbál kiutat találni a sötétségből,ám az Életnek más tervei vannak. A nő alig pár óra alatt az Alvilág legrettege...