🖤4.fejezet🖤

9.5K 245 11
                                    

|GYILKOS ÉRZELMEK|

GYILKOS SOROZAT 1.

ᴊᴇᴍᴍᴀ ᴄʟᴀʀᴋ


Mások szerelemből teszik....

Életük legjobb napja....

Boldogok....

Ismerik egymást......

Bíznak egymásban.....

Minden lány legnagyobb álma.....

Az emberek szeretnek és gyűlölnek.

A tükörben megtört arcom néz vissza,miközben a fodrász és a sminkes a kinézetemmel foglalatoskodnak.

Ma van a nap amikor én Jemma Clark életem legnagyobb hibáját követem el és hozzá megyek az Alvilág fejéhez,egy gyilkoshoz,egy szívtelen döghöz.

Azon az estén ,mikor benyitottam a szobába a menyasszonyi ruhámat pillantottam meg,aznap este egy szemhunyásnyit sem aludtam,csak zokogtam...
Szégyent hozok anyukámra....

Két hónapja....
Két hónapja egy büdös szót nem hallottam róla,a szülinapomat egyedül töltöttem,senki sem köszöntött fel,senki sem mondta,hogy szeret,még anyukámat sem látogathattam meg...
Ma pedig csak meg fog jelenni a templomban és feleségül vesz...

Milyen élet ez?

Könnyeimet alig bírom visszanyelni a gondolat,hogy hozzámegyek egyszerre hányinger és sírás keltő,mind emelett a folytogató dühöt és a tehetetlenséget is el kell viselnem.
Ha megszöknék megkeresne és biztos megölne vagy hosszan kínozna,belőle bármit kinézek ,aki megüt egy nőt az én szememben egy senki,lehet akármekkora hatalma.

-Kész is vagy!-mondják és miután már a hatszázadik réteg hajlakk is a fejemre került,el kellett indulnunk a templomba.

Egész úton a francia műkörmöm piszkáltam és a könnyek ellen küzdöttem...

Az esküvőmet mindig is úgy képzeltem el ,mint a filmekben,virágok,koszorúslányok ,a családom és az a férfi akire még az életemet is rábíznám,de helyette egy olyan emberhez megyek feleségül aki inkább látna holtan ,mint élve és még apukám se kísérhet az oltár elé.....

Dylan nagyapja kísér az oltár elé ,mikor felcsendül a jól ismert orgonajáték,nincsenek koszorúslányok,senkit sem ismerek és mindenki engem néz,mikor felpillantok,meglátom Őt,szmokingban ,egyenes háttal és szigorú tekintettel kémleli íriszeim.

Mellé érkezem a pap pedig elkezdi beszédét ....

-Tisztelt egybegyűltek,azért vagyunk ma itt,hogy megünnepeljük eme két fiatál házasságát!

-Jemma Clark fogadod -e hites férjedül Dylan Sparksot?

-Szemeimben könnyek gyűlnek,de ujfent le kell nyelnem

-Fogadom

-Dylan Sparks fogadod -e hites feleségedül Jemma Clarksot?

-Fogadom

A betanult beszédem elmondása után következett az amitől a legjobban féltem...

-Dylan Sparks ,megcsókolhatja a menyasszonyt

Kezeit derekamra helyezte én pedig kezeimet tarkóján kulcsoltam össze ,ajkai pedig táncba hívták enyéimet,lehet távolról romantikus csóknak tűnt ,de ez egy szenvedéssel teli pillanat volt.

Megkezdődött a lakodalom,ujdonsült férjemmel,pedig egy hatalmas műmosollyal az arcunkon fogadtuk mi denki gratulációját.

-Öcsi nem gondoltam volna,hogy valaha te is megházasodsz!-jött oda egy férfi oldalán egy gyönyörű nővel.

-Jemma ,ő itt a bátyám Anthony és a felesége Melody

-Jemma C..Sparks -mutatkoztam be a férfinek ,Melody pedig megölelt,ami perpillanat annyira jól esett ,hogy szorosan vissza öleltem ,majd a fülembe suttogta

-Tudom,hogy most nehéz,de hidd el jobb lesz!-elváltunk és egymásra mosolyagtunk,én pedig mar tudtam,hogy Melody sem szerelemből házasodott...

Késő estig ott voltunk,Dylan jól elvolt az üzlettásaival és iszogattak,az én torkomon viszont egy csepp alkohol sem ment le,csak néztem,hogy az emberek,hogy tudnak örülni egy hamis kényszerházasságnak ,egy üzletnek...

A második dolog amitől a legjobban féltem az a nászéjszaka volt....

Beültünk a kocsiba,továbbra sem szóltunk egymáshoz...

Telefonom viszont hirtelen megrezzent a táskámban.

"A játék elkezdődött,baba;)"


Folytatása következik......





Folytatása következik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐆𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐞̀𝐫𝐳𝐞𝐥𝐦𝐞𝐤Where stories live. Discover now