🖤12.fejezet🖤

8.6K 245 11
                                    

|GYILKOS ÉRZELMEK |

GYILKOS SOROZAT 1.

𝙳𝚢𝚕𝚊𝚗 𝚂𝚙𝚊𝚛𝚔𝚜

-Elbasztam! Mindent kurvára elbasztam!-sétálok körbe körbe az irodámban ,miközben Nathaniel az egyik bizalmasom a fejét csóválva figyel.-Ott van mellettem a nap huszonnégy órájában és nem érhetek hozzá!

-Dylan ,ez a nő a feleséged! Azt teszel vele amit akarsz. A báyádnak is behódolt a szőke pipi-Nate beletúr kávészínű hajába és továbbra is értetlenül néz

-De ....én nem akarom bántani...többé nem..-kikötöm a nyakkendőm,egyre jobban melegem van

-Te meg vagy huzatva Sparks?! Az istenit is nem lehet gyenge pontod! Az a nő elveszi a józan eszed,haver!-igaza van ,túlságosan is. Az Alvilágban élek.

-Anthony a bizalmasává tette,Melodyt! Annak a nőnek talán mocskosabb a keze ,mint a bátyámé!-töltök egy pohár Brandyt,majd egy húzásra kiiszom a pohár tartalmát. Az alkohol végig égeti a nyelőcsövem,de nyugodtságot ad.

-Dylan ,a múlt nem ismétli önmagát! Csinálj magaddal valamit vagy ugyanúgy jársz ,mint évekkel ezelőtt. Őt is szeretted,aztán tessék mi lett belőle.

- Ő elárult. Elárult engem. A hátam mögött átbaszott. Végig játszott velem,Nathaniel.

-És ezt úgy kell megoldani,hogy egy férjes asszonyt kúrogatsz !

-Ha azért vagy itt,mert hegyi beszédet akarsz tartani,akkor húzz a faszba!

-Amiért jöttem,az veszélyt jelent rád és a gerlicédre is. Vladimir Ivanov tud a feleségedről és apád haláláról.-kezeim ökölbe szorulnak és rávágok az asztalra.

-Hogyan?

-Foggalmam sincs. Lehet besúgó.-elönt a düh. Nagyon megfogja bánni aki ellenem szegődik.

-Nate,küldj biztonságiakat a ház köré. Én elintézem Jemmat.

𝙹𝚎𝚖𝚖𝚊 𝙲𝚕𝚊𝚛𝚔

Dylan hatalmas hévvel nyitja ki a bejárati ajtót,tekintete pedig rögtön enyémbe fúródik. A szemében átfut egy érzés amit az ő hideg zöld szemeiben még nem láttam.

A rémület

Csak egy pillanat volt,de tudtam,hogy valami nincs rendben. Baj van.

-Jemma,pakold össze a ruháid és fél óra múlva az autónál várlak!-megijedtem. Őszíntén féltem. Féltem ,hogy mi az amitől még Dylan is meg akar óvni.

Gyorsan dobáltam a sporttáskámba a holmiaim,majd Trevor kíséretében lementünk az Audihoz. Nem akartam elmenni. Csak most kaptam állást és még mindig szokom ezt az életet.

-Hová megyünk?-kérdeztem,miután beültem. Trevor a háznál maradt és állandóan telefonált.

-Vidékre. A bátyámnak van ott egy nyaralója-semmit sem értettem,de már megtanultam,mikor Dylan ideges inkább csendben maradok.

A férjem hirtelen gyorsított a sebességen és hallottam ahogy halkan szitkozódik. Hátra néztem és megpillantottam egy fekete Range Rovert a nyomunkban. A sofőr mindig akkor váltott sávot amikor Dylan. Lehúzta az autót egy elágazásnál és egy földútra értünk. Hatalmas dörrenést hallottam,majd a kocsi lassulni kezdett.

-A francba! Jemma,akármi van te innen el nem mozdulsz,megértetted?!- éreztem,hogy könnyek szöknek a szemembe ,de csak bólogattam.-Ígérem ,nem lesz semmi baj

Az autó lassult,míg végül meg nem állt. Dylan  kiszedte a kesztyű tartóból a pisztolyát. Pont ekkor fékezett le kicsivel mögöttünk a fekete jármű. Fekete hajú ,negyvenes férfi szállt ki,két másik társával. Csendben figyeltem.

-Sparks! Rég találkoztunk!-kezdett bele a férfi. Dylan kihúzta magát és támadásra készen állt.

-Jamal! Mit akarsz?-férjem szeme egyre sötétebb lett,én pedig egyre jobban sírtam.

-Hol van a nő Sparks?!- gúnyosan elvigyorodik,majd elindul az autó felé. Folynak  a könnyeim,ez olyan,mint egy rossz álom. Mindjárt felébredek.

-Hagyd őt békén! Engem akarsz nem?!

-Változnak a dolgok! A nőd kell! Hagy játszak vele egy kicsit!-Dylan megindul az autónk felé,de a két idegen pasas lefogja ezzel pedig a figyelmét terelték.

Jamal lépteit egyre közelebb hallom.

-Tudom,hogy itt vagy kicsike!- kinyitja a kocsiajtót,majd gyilkos tekintettel pásztázza arcom. A karomnál fogva ránt ki. A kezeimet hátra szorítja ezzel harcképtelenné tesz. Kapálózok és rángatom a kezeim,de ezzel csak azt értem el,hogy kirántott egy fegyvert a zsebéből majd a tarkómhoz szegezte.

Kerestem Dylan szemeit. A megnyugvást ,hogy megoldjuk,minden rendben lesz. Mikor meglátott megállt  a mozdulatban és mint egy sóbálvány figyelte,mit tesz Jamal.

-Őt engedd el te szemét! Nem csinált semmit!

- Csak nem fontos a vörös?!- vigyorog Jamal,majd megpofoz a fegyverrel. Érzem a vért a számban,ami keveredik sós könnycseppjeimmel.

-Jamal,már rég megkaptad amit akartál! Mi a faszt akarsz még?!

-Sabrinat nem tudod vissza adni te féreg! Most megtudod,milyen elveszíteni a nőt akit szeretsz!-rettegek. Félek. Muszáj tennem valamit. Nem lőhet le.Mikor élesíti  a fegyvert,hirtelen fordulok meg,hogy kiüssem a kezéből a fegyvert,de már késő.

A bíborvörös vér szétterül a hasamon. Dylan rohan felém,miután Jamal menekülőre fogta.

-Dylan ,kérlek segíts!


Folytatása következik...



Folytatása következik

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Sziasztok!

Ez most egy elég hosszú rész lett...

Mit szóltok a fejezethez?😊

Találkozunk szombaton!🥰❤

𝐆𝐲𝐢𝐥𝐤𝐨𝐬 𝐞̀𝐫𝐳𝐞𝐥𝐦𝐞𝐤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang