0

1.3K 27 15
                                    

Od razu mówię że to książka na podstawie snu mojej przyjaciółki i wiem że powiecie, że skoro to na podstawie snu mojej przyjaciółki to tylko piszę to co mi dyktuje, ale ona podała mi tylko jak mniej więcej wygląda fabuła, więc ja napiszę detale i zmienię parę rzeczy.

Informacje na twój temat:

Imię: (T.I)
Nazwisko: Choi
Kolor oczu: zielone
Włosy: krótkie czarne (do ramion)
Wzrost: 162cm
Kraj pochodzenia: Chiny

Nazywasz się (T.I) Choi, pochodzisz z Chin lecz w wieku 9 lat musiałaś przeprowadzić się do Korei, dokładniej do Seulu gdyż twoi rodzice umarli w wypadku samochodowym, a w Seulu mieszka twoja ciocią i jedna kuzynka. Masz brata, nazywa się Kim Choi. W zasadzie ma cię cały czas w dupie. Jest starszy od ciebie o 6 lat. Aktualnie masz 21 lat. Chodzież do liceum. Jesteś Army, a twoim biasem jest Suga.

Informacje o twoim bracie:

Imię: Junghwon (zmieniam imię, bo dałam mu na imię Kim, a to są nazwiska XDDDDD, tak samo zmieniam ich nazwiska, bo są za dlugie)
Nazwisko: Choi
Kolor oczu: czarne
Kolor włosów: białe (spokojnie przefarbował się, on jeszcze nie jest siwy)
Wzrost: 178cm
Kraj pochodzenia: Chiny






(W sumie pod czas robienia tej korekty zauważyłam, że napisałam "kraj pochodzenia" i trochę mi to brzmi jakby byli jakimiś produktami w sklepie)

Porwana przez idola | Jeon Jungkook | Parodia | ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz