|Gerçek mi?|

1.9K 175 105
                                    

Lalisa :

Tam tamına 6 saat olmuştu hala doktor çıkmamıştı .Ben mi ben sadece ayakta durmaya çalışıyordum .

Jungkook ise doktor hala çıkmayınca resepsiyona soru sormak için gitmişti .En yakın arkadaşım Solar mı ? Ona bu konu hakkından bahsetmemiştim bile .

Ben kendimi düşüncelerle boğarken doktorun çıktığını gördüm ayağa zarzor kalkarak yanına ulaştım .

Doktor cevap vermiyordu.Ama Son anda söylediği şeyle yanımdan çekip gitti .

"Lalisa hanım odama gelin ."

Arkasından bakakalıdım. Söylediği şeyi idrak edebildiğim anda koşarak arkasına yetiştim ve odasına girdim .
Eliyle koltuğu işaret edip .

"Buyrun lalisa hanım ."

Titreyen bedenimi koltukla buluşturdum .

"Lalisa hanım bunu size nasıl anlatsam bilemiyorum o yüzden şöyle başlayım belki eskiden derslerinizde görmüşsünüzdür vücudumuzda iki çeşit kan vardır mavi renkli kan ve kırmızı kan olmak üzere mavi kan temiz kandır kırmızı kan ise kirli kandır bunlar akciğerin alt bölümünde birbirine HİÇ değmeden ayrılır ama sizin annenizde öyle olmamış karnından aldığı bıçak darbesi tam kanın ayrılığı bölüme denk gelmiş ve o kısım patlamış mavi kan ve kırmızı kan birbirine değmesi sonucu vücudun dengesi bozuldu ve bunu üzülerek söylüyorum ki annenizi kaybettik ."

Gözümden bir damla yavaşça yerle buluştu ve ondan sonrasını hatırlamıyorum .

Yataktan zıpladığım gibi etrafa baktım. Her tarafımdan terler akıyordu nedeni ise gördüğüm rüya annemin değerini bana bir kez daha hatırlattı az önce çok ileri gitmiştim kapıyı yavaşça açtım ve içerde ağlayan annemi gördüm koşarak ona sarıldım.

"Anne ağlama özür dilerim sadece yıllar sonra bunları öğrenmem garip geldi ."

"Ben hatalıydım kızım lütfen beni affet ."

"Annem öyle deme sen sadece benim iyiliğimi istedin o kadar ve illa affetip içini rahatlatcaksam affettim gitti ."

Annem gülümseyerek sıkıca bana sarıldı ve o koku nasıl anlatsam dünyanın en güzel kokusu olabilirdi .





Anlamayanlara içim  söyliyim, her şey sadece bir rüyaydı ettikleri kavga rüya değildi lisanın odaya gidip kendisini kapatması rüya değildi lisa odaya gittikten sonra uyudu ve size anlattıklarımı rüya olarak gördü odadan çıktıktan sonra annesini kanlar içinde görmesi bir rüyaydı ama kavga ettikleri konu filan gerçekti .yazar küçük bir oyun oynadı o kadar benimde Son dakika aklıma geldi zaten .

Sizce bölüm nasıldı ?

☙Vampire Life☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin