|Saray|

1.3K 119 175
                                    

♥️Satır arası yorum yapmayı unutmayın .♥️

"Kardeşlik nereye koyıyım şunu?" Anlam veremediğin ve daha ilk defa geldiğim yeri gözlemlerken Solar'ın birşeyler demesiyle kafamı ona doğru çevirdim.

"Pişt lan kardeşlik sana diyorum ."Solar'ın cırlamasıyla .Jungkook ona doğru döndü.

"Koskocaman saray içinde milyonlarca oda var koy işte birine ."

"Bu koskocaman saray'da bizim ailemiz 'de yaşıyor yalnız ."

Jungkook sinirle saçını elinin içinden geçirip yana doğru attı .

"En altta zindanlığın en dibindeki hafif loş ışıklı odaya koy işte ."

Solar başını sallayıp ,Kai 'yi sırtına atıp yürümeye çalışıyordu .Yardım etmek için ona doğru yürüdüm .

"Yardım ediyim ."

Solar hafif dalgalı eğildiği için yüzü gözükmediği saçını kulağının arkasına sıkıştırdı .

"Sağol lali."

Anlam veremediğim ve garipsediğim yerdeki sonu , doğru düzgün görünemeyen koridorlarda bir aşagı, bir sağ ,bir sola doğru gezmemizin sonucunda jungkook 'un dediği gibi loş bir ışıklı bir odaya giriş yaptık .

Etrafta sadece bir tane yatak ,dolap,ayna ve lavabo vardı bir zahmet oda olsun yani odada sadece 1 pencere vardı .

Yoğun incelemem sonunda Solar 'la birlikte Kai 'yi odada bulunan yatağa doğru attık.

Solar , odadaki çekmeceyi açıp içinden birkaç malzeme çıkardı .

Kelepçeyi alıp Kai 'nin iki elini birbirine kelepçeledi ve yatağa attı gerçekten resmen attı .

Flashback;

Koşarak jungkook ve solar'ın yanına ulaştım .

İkiside nefes nefese , sanırım ismi kai olan çocuğa bakıyorlardı .

Etrafa hızlıca gözlerimle taradım .Herkes kanlar içindeydi 2 kişi hariç .Jungkook ve Solar.

Jungkook 'un sadece dudağı 'nın yanı kanıyordu .Solar 'ın ise hiçbirşeyi yoktu .

Kenarda duran anneme dönerek.

"Anne yardım etsene ."

Annem kafasını 'hayır' anlamında salladı. Ne demek yardım etmiycem ya .

"Anne böyle kalmalarını mı istiyorsun .Sen doktorsun senin işin insanları hayatta tutmak ."

"Onlar insan değil vampirler ."

"Ne fark eder ?"

Solar bana doğru yaklaştı .

"Lisa yarı insan yarı vampirlerin 14 canı vardır .Ama normal vampirlerin hiç canı yoktur .Jungkook 'un yaptığı haraket yüzünden öldüler ve bunu hak ettiler ."

Arkasını döndü ,eliyle. kai 'yi işaret etti .

"Ama o bizim gibi yinsyvam oluyor o yüzden o ölmedi ."

yinsyvam mı? o ne ?

"yinsyvam ne demek ?"

"Yarı insan yarı vampir demek ."

Başımı salladım .Aklıma gelen şeyle gözlerim büyüterek baktım .Bizim gibi mi ?Solardamı yinsyvam ? Bunu baş başa kaldığımızda ona sorucam .

"Biz artık gidelim ?"

Kafamı Jungkook 'a çevirdim .

"Nereye ?Anne?"

☙Vampire Life☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin