|Kan|

1.5K 140 149
                                    

🌟Satır arası yorumlarınızı beklerim. 🌟

"Burda ne yapıyorsunuz küçük hanım ?"

Duyduğum sesle kan isteyen vücudumu ve titreyen ellerimi durdurdum ve yavaşça arkamı döndüm .

"Sana diyorum sende arkadaşın gibi beyin yoksunusun sanırım ."

"Bak sung kou acil bir işim var ve bu yüzden geldim ."

"Sevgilimin dolabını karıştırarak mı ?Bak kızım jungkook 'un 2 Metre ötesine dahi yaklaşma ."

Histerik bir gülüş atıp sinirlerime hakim olmaya çalıştım.Kan almadığım için gözlerim bir yandan kararırken Sung kou nun beni itmesiyle kendimi yerde buldum .Sinirlerime kesinlikle hakim olamıyorum .Kan 'a ihtiyacım vardı .

Elimi sıkarken uzun tırnaklarım benden habersiz bir şekilde etimin içine girdi .çıkan kanı görünce kendime daha fazla hakim olamadım .Sung kou arkasını dönmesini büyük bir fırsat bilip etime soktuğum Tırnağımı çıkarıp çıkan kanı var gücümle emmeye başladım az biraz gözümdeki karartı giderken .

Sınıfa Giren jungkook ile gözlerimi o tarafa doğru çevirdim .

"Noluyo burda ?"

Sung kou ,Jungkook 'u görür görmez koluna girdi ve yerde duran beni işaret ederek .

"Aşkım bu kız senin dolabını karıştırırken yakaladım ."

Jungkook bana bakarken gözü elime kaydı anlamış olucak ki .Sung kou 'nun girdiği kolunu çıkarıp yanıma doğru eğildi.

"Jungkook ka-n k-an istiyorum ."

"Güzelim dolabımın ilk sağ köşesine bak .Ben Sung kou hallederim ."

Sung kou'nun yanına gidip dışarı çıktılar .

Bende zar zor ayağı kalkmaya çalışırken yere tekrar düştüm Şuan  yeni yürümeyi öğrenen bebekten farksızdım.

Bacaklarım benden bağımsız bir şekildeydi . Kesinlikle kullanamıyordum.Tekrar denedim olmadı Bidaha ,Bidaha derken pes ettim ,ve resmen orda ölümümü bekledim gözüm yavaşça kararmaya tekrar başlamıştı az önce tırnaklarımı batırdığım avuç içime tekrardan baktım iyileşmeşti.

☙Vampire Life☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin