Hayattan büyük bir kazık daha yediğim geceden sonra, ilk uçakla Kore'ye döndük. Bizimkiler Fransa'da kaldılar. Gelmek için çok ısrar etselerde tatillerini mahvetmek istemedik. Bizim yoğun ısrarlarımıza karşı orada kaldılar.
Jimin'e sinirli değildim. Ona sinirli olmam için bir sebep yoktu. Özür dileyip duruyordu ama onun hiç bir suçu yoktu. Eğer suçlu birileri varsa o Jin sunbae ve Jimin'in babası Bay Park'tı.
Jin sunbae, başından beri herşeyi bilmesine rağmen hiçbir şey anlatmamıştı.
Kangdae, Jimin'in babasının annesini aldattığı kadındandı. Bana namus dersi veren Heran'ın ne kadar iffetsiz ve namussuz olduğunu öğrenmiştik.
"Sikeyim, nasıl bana söylemezssiniz nasıl?!?
"Jimin sakin ol artık"
"Tabii, Jimin'e birşey söylemeyin. Jimin küçük, Jimin sorumluluk alamaz. Ama Jin öylemi? Evimizin gurur kaynağı!"
Jin sunbae ve Jimin aşağıda tartışıyorlardı. Daha doğrusu geldiğimizden beri tartışıyorlardı.
Gözyaşlarımı silip aşağı indim. Sevgilimin yanında olmam gerekiyordu. Kendini suçlu hissetmesini istemiyordum.
"Yeter, lütfen susun artık"
İkisininde gözleri beni buldu.
"Bağırıp çağırmanız hiçbir şeyi değiştirmez"
Jimin hızla yanıma geldi. Yüzümü elleri arasına aldı. Ağlamaktan gözleri şişmişti. Tanrım, neden bu kadar kırılgandı ki?
"Bebeğim, çok özür dilerim"
Ellerini yüzümden ayırıp tuttum.
"Senin bir suçun yok özür dileyip durma lütfen"
"Jimin ben gidiyorum. Sakinleşince bu durumu konuşmalıyız"
Jin sunbae Jimin'e göre gayet sakin bir şekilde konuşuyordu.
"Yarın ilk iş Suwon'a gideceğim"
Jimin hiç beklenmedik bir anda verdiği bu karar şaşırmama neden olmuştu. Suwon'da ne yapacaktı ki?
"Neden?" diye, sordum.
Jin sunbae cevabı biliyormuşa benziyordu.
"Babamın yanına gideceğim ve şu işin detaylarını öğreneceğim"
Tabii ya, babası Suwon'da yaşıyordu. Yoksa Heran ile nasıl tanışacaklardı.
"Jimin saçmalama! Babam çok sinirlenir"
Jin sunbae bu sefer gayet ciddi görünüyordu. Jimin ise onu pek umursuyor gibi durmuyordu.
"Bende geleceğim. Annemi ziyaret etmek istiyorum"
Jimin ne dediğimi anlamıştı lakin Jin sunbae başını hata yapıyormuşuz gibi salladı ve gitti.
.........................
"Hatırlıyor musun? Seninle asla birlikte uyumayacağız demiştim"
Göğsünde yatıyordum.
"Hıhı" dedi.
"Şimdi her saniye seninle uyumak için herşeyimi veririm"
Suwon'a gelmiştik. Jiminlerin burada baya evleri vardı. Babası emlak zenginiymiş öyle demişti. Yani bu bir sürü evleri olduğu anlamına geliyordu. Jimin'e ait olan bu eve geldik.
Dudakları saçlarımı okşarken daldım uykuya. Onunlayken uyku nede çok çalar olmuştu kapımı.
Sabah uyanır uyanmaz birşeyler atıştırıp yola koyulduk. Jimin'in babasının yanına gidecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adore You | PJM✓
FanfictionYorulmuş bacaklarımın ardında ki kırık hayallerim, yaşadığım onca şeye rağmen benimle gelmeyi kabul ediyor gibiydiler. Valizimin uzun kulpundan tutarak lanet olası tekerlekleri hareket ettirmeye çalışıyordum. Gözyaşlarıma eşlik eden sonbahar yağmuru...