Jimin ve Jooheon'ı ayırmayı başardığımda derin bir nefes aldım. İkiside birbirini öldürmeye hazırdı.
"Jooheon ne yaptığının farkında mısın?"
"Evet bu şerefsizi yumrukladım"
Yaptığından gurur duyuyor gibi dikleştirdi omuzlarını. Jimin bir yumruk daha atmak için yeltendiğinde onu durdurdum.
"Tutmasana şunu ne yapabilecek acaba?"
"Sen niye bu kadar tepki veriyorsun ki Jooheon?"
Ben soru sorarken Jimin patlayan dudağından akan kanı elinin tersiyle sildi.
"Çünkü sana âşık. Bunu anlamamak için kör falan olmak gerek"
"Jimin saçmalama"
Bana âşık olmasını öyle çok isterdim ki. Jooheon beni yanına çekti ve kalbimi paramparça eden o cümleyi kurdu.
"Sadece kız kardeşimi koruyorum Park Jimin. Senin gibi bir şerefsizin onu üzmesine izin vermem"
Kollarından ayrıldım. Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi. O an ki sinirimle ağzıma gelen ilk şeyi söyledim.
"Kız kardeşinin mutlu olmasını istiyorsan Jimin ile arama girme Jooheon"
Bir kaç dakikalık bakışmanın ardından çekti gitti. Ne yapıyordum ben? Beni kardeşi gibi gören bir adama âşık olmakla büyük hata yapmıştım. Aramızda ki bu bağı zedeleyen ben olmuştum.
Hıçkırıklar içinde ağlamaya başladığımda Jimin sıkıca sarılıp "geçecek" diyordu.
Belki de artık bu aşktan vazgeçmeliydim.
"Yarın okul çıkışı birşeyler yapalım mı? Hem biraz kafa dağıtmış olursun"
Ona bir şans verecektim. İmkansızın peşinden koşmaktan yorulmuştum.
"Olur, çıkışta kapıda beklersin beni"
...............
"Sen, senin için iyi olanı yaptın. Üzme kendini"
Aurora haklıydı. Hem benim için hem de Jooheon için en iyisi bu olacaktı. Diğer türlüsü zordu.
"Yarın ne giyeceksin?"
"Okul kıyafetimi giyeceğim Shiela"
Tek eliyle alnına vurdu.
"Saçmalama Haneul süslen biraz"
Göz devirdim ve konuyu değiştirdim.
"Beni boşverin siz ne yaptınız?"
Elimi Shiela'nın boynunda parıldayan kolyeye uzattım. Çok zarifti. Buradan Tae'nin zevkli olduğunu anlayabilirdik.
"Çok güzel tatlım, çok beğendim"
"Teşekkür ederim"
Konuşmanın geri kalanı Shiela'nın ilk öpücüğü, Jungkook'un çok yakışıklı olması ve benim Jimin'e bir şans vermem ile ilgiliydi.
Kızlar uyuyunca bende cam kenarında ki yerimi aldım. Verdiğim yeni kararlar hakkında düşündüm. Jooheon'la aramız düzelecek miydi?
..............
Sabah ki rutin işlerimizi halledip okula gittik. Jooheon gelmemişti. Changkyun'da ve Hyunwoo'da.
Bunun böyle devam etmemesi için binlerce kez dua ettim tanrıya. Okulda Jooheon'ı görür görmez arkasından koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adore You | PJM✓
FanfictionYorulmuş bacaklarımın ardında ki kırık hayallerim, yaşadığım onca şeye rağmen benimle gelmeyi kabul ediyor gibiydiler. Valizimin uzun kulpundan tutarak lanet olası tekerlekleri hareket ettirmeye çalışıyordum. Gözyaşlarıma eşlik eden sonbahar yağmuru...