20.Kısım

41 4 0
                                    

  "Burası yurda çok uzak" dedi, Shiela burun kıvırarak.

Saatlerdir iş ve işe yakın uygun fiyatlı bir ev arıyorduk. Ama ya maaşı çok düşük oluyordu ya da yurda yakın olmuyordu.

Kızlar sürekli görüşebilmemiz için yurda yakın olmasını istiyorlardı. Tabii birde okula yakın olmalıydı.

  "Buldum"

Telefonumun ekranında ki ilana bakarak yerinde zıpladım.

  "Ne buldun?"

  "Bakıcılık, dört yaşında bir çocuğa bakıcı arıyorlarmış. Tatile gidecekleri yazıyor"

Ben Tae'ye cevap verirken, Jimin elimden telefonu çekip aldı.

  "Haneul bu olmaz, çocuk vızıltısı çekemem ben"

Telefonumu elinden aldım ve ona cevap verdim.

  "Sen bakmayacaksın zaten, ben bakacağım"

  "Ben ne olacağım peki?"

Gözlerimi kıstım.

  "Aslında senin için bir iş buldum"

.....................

Önceden gelmiş olduğum bu şirin yere mutlulukla baktım. Jimin ise hiç istekli görünmüyordu.

  "Ben o herifin geldiği yerde çalışmam"

Onu, Jooheon'la birlikte geldiğimiz iki yaşlı çiftin işlettiği küçük yere getirmiştim.

Jooheon'la gelmiş olmam ya da onun buraya gelip yemek yemesi bir engel değildi.

Onu umursamadan içeri girdim. Jimin'de öfleyerek arkamdan geldi.

  "Merhaba, ajumma burada mısın?"

Bir kaç saniye sonra yaşlı kadın mutfak kapısının orada belirdi. Bizi daha iyi görebilmek için gözlüklerini taktı ve yanımıza geldi.

  "Ah Haneul, seni burada görmek ne güzel"

Gülümsedi ve bende gülümsemesine karşılık verdim.

  "Sizide öyle"

  "Onlar kim Choohee?"

Yaşlı adam mutfak kapısının oradan başını uzattı. Eşi olmalıydı.

  "Hyunseung, tatlım bak seni kimle tanıştıracağım"

Eliyle gelmesi için işaret edince, Bay Hyunseung yanımıza geldi.

  "Hani Joohoney sürekli bir kızdan bahsediyordu ya, işte o kız bu Haneul"

Gülümseyerek selam verdim. Jimin gerilmişti. Tanışma faslından sonra masalardan birine oturup esas konu için konuşmaya başladım.

  "Aslında sizi rahatsız etme sebebim, erkek arkadaşım için bir iş arıyoruz ve sizin bize yardımcı olabileceğinizi düşündüm"

Elimle yanımda oturan Jimin'i gösterdim.

  "Buna çok seviniriz, bizde artık işleri kaldıramıyoruk zaten"

Verdiği cevap karşısında Jimin ile birbirimize bakıp gülümsedik. Pek içine sinmemişti ama bir iş bulduğumuza sevinmişti.

  "Çok teşekkür ederiz. Bizi cidden zor bir durumdan kurtardınız" dedi, Jimin minnettar bir şekilde eğilerek.

  "Sizde bizi büyük bir yükten kurtardınız oğlum" bu sefer aynı minnettar tavırla Bay Hyunseung cevap verdi.

O sırada Bayan Choohee bize içecek getirdi. Anlaşılan bir süre daha buradaydık.

Adore You | PJM✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin