# Evimiz #

245 12 0
                                    

Genç kız gözlerinin altı şişmişken hala sevdiceğine kavuşmak için uyumamıştı. Güneşin batışını karşılamıştı seul havaalanına inerken uçak.

Genç adam ise bilmem saatin kaçında yola koyulmuştu. Arabası hala uyanmamış havaalanı yolunda ilerlerken güzeline kavuşmak için biraz daha gaza basıyordu. Kapıya ulaştığında hızla arabadan indi genç adam bir hışımla geçti güvenlik kontrolünden. Uçak paneline baktığında lanet etti geç kalmıştı.

Etrafından bakınıp geçen herkeste kızı arıyordu. Sırtında bir dürtü hissettiğinde düşündü. Kızı ararken farkedilmişti. Arkasına döndüğünde eli hızla yanağına gitti. Dudakları nefes almak istercesine yapıştı hasreti olan dudaklara. Nefesi nefesine karıştı. Geri çekildiğinde gülümsüyordu.

"Bay yang Lütfen bavullarımı eve.."

"Bekle." Minho kızı durdurdu. Bay yanga elindeki kağıt ve anahtarı uzattı.

"Lütfen eşyaları bu eve götürün." Genç kız anlamaz gözlerle sevgilisine bakarken bay yang selam verip çoktan gözden kaybolmuştu bile.

"Ne demek oluyor bu ?" Aklını toparlaya bildiğinde soruyu genç adama yöneltmişti.

"Artık benimsin ve seninim. Ayrı evlerde yaşamanın ne anlamı var ki."

"Bu bir evlenme teklifi mi ? Eğer öyleyse bu evlenme teklifiyle yırtamazsın."

"Gül güzeli yapma ama ben romantik bir adamım." Minho dudaklarını büzüp sevgilisine şebeklik yapan ergen kızlar gibi göründüğünde kız kahkaha atıp genç adamın çenesinden tutup söyledi.

"Oy benim romantik sadistim." Uzanıp dudaklarına ufak bir öpücük bıraktıktan sonra parmaklarını genç adamın parmaklarına geçirdi.

"Hadi beni kaçır sadist bayım."

"Zevkle." Genç adam koşmaya başladığında kızıda kahkahalar eşliğinde peşinden sürüklüyordu.

###############

"Eee şimdi ki istikamet neresi ?" Genç kız arabaya bindiklerinde sormuştu.

"Evimiz."

"Evimiz." Kız mırıldanıp gülümsedi.

Camdan dışarı izlerken zamanın nasıl geçtiğini farkedememişti genç kız. Kolundaki saate baktığında yaklaşık bir buçuk saatir yolda oldukklarını fark etti.

"Şehir dışına mı çıkıyoruz." Yol kenarındaki tabelaya bakarken sordu.

"Evimiz birazcık uzakta. Ama böylesi daha iyi değil mi ?" Kız usulca başını salladı.Sanırım bu biraz koymuştu. Şehir dışında sevdiği ile iyiydi ama saklanmak istemiyordu. Aksine herkesin gözüne gözüne sokup o benim uzak durun işinize bakın demek istiyordu.

"Geldik gül güzeli. "

"Oh." Kız kafa sallayıp arabadan indi. Minho önünden ilerleyince oda takip etti.

"Hazır mısın ?"

"Sanırım evet." Genç adam kapıyı açıp işaret ettiğinde kız ilerleyip ilk adımını attı.

Siyah ve beyaz ağırlıklı döşenmiş ev kızın dilinin tutulmasını sağlamıştı.

"Bu gerçekten." Gözlerini etrafta gezdirirken cümlesini yarım bıraktı.

"Harika."Genç adam cümleyi tamamladığında kız ayaklarını sürüyerek girişteki sevgilisinin göğsüne sindi.

"Teşekkürler. Benim gibi birini sevdiğin için . " Genç adam sevdiğini dahada bastırdı kendine.

"Shiii böyle konuşma ileride çocuklarımıza gülümsediğimiz anları anlatmalıyız değil mi." Geri çekilip gözlerine baktı genç adamın.

Kız başıyla onaylayıp dünyadaki en güvenli sığınağına sokuldu.

Y/N= Merhabalar arkadaşlar biliyorum uzun zamandır yokum ama artık buralardayım lütfen bol bol yorum ve vote yapmayı unutmayın. Bakalım aşıklarımızı neler bekliyor. Ayrıca evin fotoğraflarını medyada bulabilirsiniz.Sonra görüşürüz.

Çift KişilikliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin