Τι εστί οδηγός επιβίωσης ;

3.7K 134 141
                                    

CIAO BELLAS!!!

Να συστηθω!
Με λένε Μάγδα. Έδινα πέρυσι και ήμουν στη θεωρητική κατεύθυνση. Η αδελφή μου δίνει φετος στην Θετική και το βιώνω διπλά.

Έκανα όλα τα λάθη που μπορείς να φανταστείς.
Στο μυαλό μου δεν υπάρχει το "Δίνω πανελληνιες άρα δεν βγαίνω, δεν διαβάζω βιβλία,δεν κάνω όσα αγαπώ, δεν έχω σχέση"

Όσο έδινα όμως δεν ήξερα αν αυτό ήταν το σωστό σκεπτικό. Είχα απορίες που ντρεπόμουν να εκφράσω και οι συμβουλές μου φαίνονταν χαζές.

Τι εννοείς μην αφιερώνεις χρόνο στο κινητό; Πώς γίνεται αυτό πρακτικά; Γιατί στα λόγια όλα γίνονται !!
Και άλλα τέτοια πολλά

Καθημερινά λαμβάνω μηνύματα από κοπέλες που μου ζητάνε συμβουλές για τις πανελλαδικές, την διαχείριση χρόνου, τις εξόδους, ακόμα και το άγχος.

Οπότε αποφάσισα να δημιουργήσω αυτο το βιβλίο.
Δεν θα αρχίσω να σας δίνω συμβουλές γιατί δεν ειμαι αυθεντία.
Οπότε ανοίγω μια φόρμα ερωτήσεων.
Ρωτήστε ο,τι θέλετε και θα τα απαντήσω ένα ένα (ή σε κατηγορίες) στα επόμενα κεφάλαια αμεσα

Θα τα πιάσουμε όλα !
Από το "Γιατί ενώ διαβάζω δεν γράφω ;"

στο "Δεν μπορώ να αφήσω το κινητό μου"

Και φυσικά στο "Τσακώνομαι με τις φίλες μου είναι φυσιολογικό;"

Θα μοιραστώ αν θέλετε και την δική μου εμπειρία. Καθώς όταν είπα ότι τα έκανα όλα λάθος στην αρχη, το εννοώ..

Οπότε εδώ μπορείς να αφήσεις την ερώτηση σου.
Θα απαντάω σε ερωτήσεις μέχρι και που θα βγουν οι βάσεις.
Και για τους επόμενους ξανά από την αρχή!

Ακόμα δείτε το σαν φόρμα γκρίνιας και παραπονου. Έλα εδώ βγάλε τα νεύρα σου για άσχετα ζητήματα, συζήτησε μαζί μας και συνέχισε την μέρα σου.

Δεν είσαι μόνος !! Δίνουν και άλλοι πολλοί!!


Άφησε μου εδώ την ερώτηση/δήλωση/ παράπονο σου ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️









Σας αγαπώ πολυ.

xxxΜαγδαxxx

Οδηγός επιβίωσηςWhere stories live. Discover now