Από εμένα για εσένα.

1.1K 95 32
                                    

Οι αντοχες σου πρεπει να σε εγκαταλειψουν πριν φτασεις στην γραμμη τερματισμου.
Charles Bukowski.

--------------------------------------------------------------

Ένα βράδυ πριν δωσω ρωτησα τη μαμα μου:
"Θα μ' αγαπας το ιδιο ακομη κι αν δεν περασω πουθενα; Θα εισαι ακομα περηφανη για μενα;"

Απο μενα για σενα, αγαπημενε και αγαπημενη.
Σε γνωρισα μεσα απο το αγχος, τις αποριες, τις σκεψεις και την (απ)αισιοδοξια σου.

Ερχονται 12 ωρες που θα σου αλλαξουν την ζωη.Οχι γιατι θα αλλαξει κατι σημαντικό, αλλα γιατι θα καταλαβεις οτι εν τελει δεν ηταν τοσο φοβερο όλο αυτό που τώρα βλέπεις ως γίγαντα, και επειτα καθετι αλλο σε φοβιζε θα το απομυθοποιησεις.

Θα δεις, δεν το βλεπεις ακομα, μα σε δυο μηνες απο τωρα, αρχιζει κατι νεο, ο,τι και να συμβει στις πανελληνιες.Κλεινεις εναν μεγαλο κυκλο στην ζωη σου. Τελειωσε η μαθητικη σου θητεια. Αν το καλοσκεφτεις, διανοιεις μια απο τις τελευταιες μερες που θα εισαι ποτέ μαθητης.

Ξερω οτι αυτη τη στιγμη διαβαζεις ειτε περισσοτερο, ειτε λιγοτερο, αλλα νιωθεις πως δεν ξερεις και δεν θυμασαι τιποτα! Αφησε για λιγο στην ακρη το κινητο, πάρε μια βαθιά ανασα και πιασε το βιβλιο, γιατι τα ξερεις !!

Και με καθε αναγνωση θα τα ξερεις και καλυτερα. Το μυαλο σου ειναι σχεδον ετοιμο. Με καθε επαναληψη ολο και πιο ετοιμο.

Μην φοβασαι.
Να σκεφτεσαι εκεινες τις ωρες:
''Εγω, ο εαυτος μου, οι γνωσεις μου, το γραπτο μου.''
Το τετραπτυχο της επιτυχιας σου.

Να σου πω οτι θα πετυχεις; Το ξερεις ηδη βαθια μεσα σου.Γιατι εισαι φτιαγμενος για την επιτυχια, για την συγκινηση και τη δικαιωση.
Μπορει να μην σε κοιτω στα ματια μα το διαβαζω αναμεσα απο τις λεξεις σου. Νιωθω τη σπιθα της νευρικοτητας σου. Αγχος; Αγωνια; Σκεψεις που σου προκαλουν πονοκεφαλο;
Ολα τα νιωθω. Γιατι σε ξερω και μπορω να σου πω οτι θα βαλεις τα δυνατα σου. Και θα βγεις νικητης /τρια!

O κοπος, το ξενυχτι, το κλαμα, το αγχος, οι θυσιες, οι βολτες που δεν πηγες και οι καφεδες που δεν ηπιες, ολα εδω θα τα παρεις πισω!
Μεσα σε 12 ωρες, τελειο;
ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙΣ

Να θυμασαι ομως και κατι αλλο. Δεν εισαι ο βαθμος σου.

Δεν εισαι το 9, το 12, το 13, το 19! Εισαι εσυ, και εχεις πολλα παραπανω απο γνωσεις σε τεσσερα μαθηματα. Εισαι ανθρωπος, με αισθηματα, ονειρα, στοχους, σκεψεις! Εισαι ο ενας αναμεσα στους 100.000 χιλιαδες υποψηφιους, οποτε να σου πω και κατι αλλο, δεν εισαι μονος!

Ειμαι περηφανη για σενα, το ξερεις;
Ειμαι πολυ περηφανη. Γιατι σε "ειδα" να ξενυχτας και να κλαις και να παλευεις σκληρα και ισως στα τυφλα.
Οσοι σε αγαπουν θα σε αγαπουν οσο και να γραψεις. Η αγαπη ανηκε ανεκαθεν στα μη μετρησιμα μεγεθη.

Οποτε, αγαπητη γενια του 2002, ή άνθρωπε με δύναμη ψυχής τόση ώστε να αποφασίσεις να ξαναδώσεις, μετα κοπων, δακρυων και βασανων, αξιζεις ενα θεαματικο φιναλε. Και δεν το αξιζεις για τη μαμα τον μπαμπα, την καθηγητρια στο φροντιστηριο, αλλα για εσενα!

Και σου ευχομαι, τον Οκτωβρη να μου στειλεις για να μου πεις ποσο σε κουραζουν τα μεσα για να πας σχολη, ή να με βρεις σε μια καφετερια στα Εξαρχεια να παιζω ταβλι.Να με κοιταξεις και να σου κλεισω το ματι.
Ειδες που ολα πηγαν καλα εν τελει;

Σου ευχομαι του χρονου το καλοκαιρι να εισαι σε ενα νησακι, με μια παρεα, ή αγαπημενο προσωπο, να κλεινεις τα ματια, να παιρνεις βαθια ανασα και να σκεφτεσαι οτι ολα αξιζαν εν τελει.

Η ζωη τωρα αρχιζει! Τωρα!

Με πολλη αγαπη, απο εμενα για εσενα.
Σε πιστευω, σε χρειαζομαι δυνατη και δυνατο, σου στελνω την πιο όμορφη σκεψη μου. Θα ξυπνησω μαζι σου, ολες τις μερες. Θα ειμαι αναμεσα σε συγγενεις και φιλους, περιμενοντας την αδελφη μου, θα τρέμω από αγωνία και θα βουρκωσω όταν σε δω να βγαίνεις με εκείνο το αβέβαιο μα περήφανο χαμόγελο. Η σκεψη μου θα ειναι  μαζι σου.

Σε αγαπω πολυ και σε πιστεύω!

- Η Μαγδα, Γ'2 θεωρητικο, κωδικος 2504.



Οδηγός επιβίωσηςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora