Με λίγα λόγια βρε παιδί μου!

1.2K 75 32
                                    


Ciao Bellas!

Σημερα θα μιλησουμε για το πολυποθητο μαθημα της Εκθεσης!

Γενικα με ρωτατε πολλοι για το αγνωστο, εχω δωσει καποιες συμβουλες, για ειδικοτερα παρακαλω να με ρωτησετε στα σχολια.

-------------------------------------------------------------------------------

Για παμε...

Τι ειναι το Α/Β1 και το μισουμε;

Σε ποια ασκηση θα μπορουσε να αναφερεται το ρητο <<less is more>>;

Ποιες 60-80 (90-120 για τους παλιους) λεξεις σε κανουν παντα να κλαις;

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ.

Πρωτα θα σου πω τι λαθη μαλλον κανεις.

1) <<Το κειμενου αναφερεται στο προβλημα...>>

Τι λαθη βρισκεις;

Πρωτον! Το κειμενο/ αρθρο δεν κανει τιποτα! Δεν ειναι προσωπο. 
Γραφουμε 
Στο κειμενο ο συγγραφεας πραγματευεται/αναλυει / παραθετει αποψεις, προβληματισμους.

Αυτο με παει στο επομενο.

Δεν ειναι ολοι συγγραφεις! 

Καποιοι ειναι  δοκιμιογραφοι, αλλοι αρθρογραφοι, αλλοι φιλολογοι, αλλοι πολιτικοι κλπ.

Στην εσχατη των περιπτωσεων που δεν ξερεις τι να γραψεις οτι ειναι, τοτε βαζεις συντακτης

Ειδικα αν στο τελος του κειμενου δινεται ονομα ή ιδιοτητα, το γραφουμε, δεν σας το αφησαν απο κατω για την ασχετη πληροφορια της ημερας!


2)  Αναφερει/ αναφερεται.

Σου το ορκιζομαι οι διορθωτες εχουν κουραστει να το βλεπουν και αν ειχαν 1 ευρω για καθε φορα που καποιος εγραφε το ρημα αυτο δεν θα χρειαζοταν να δουλεψουν αλλο στην ζωη τους!

Υπαρχουν ενα σωρο ρηματα αναλογως το πως θες την περιληψη σου.

Δυο ειναι οι τροποι.

1. Συγγραφοκεντρική .

2. Κειμενοκεντρική .

Η συγγραφοκεντρική περίληψη έχει ως άξονα τον συγγραφέα . ( ΠΡΟΣΟΧΗ ! Εδώ μπορεί αυτός που γράφει το κείμενο να είναι δοκιμιογράφος , αρθρογράφος κλπ και όχι συγγραφέας)

Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιούμε ενεργητική σύνταξη ( υποκείμενο ο συγγραφέας) .

Οδηγός επιβίωσηςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin