Selaaam.Wattpad'de yeniyim.İlk hikayemi size sunuyorum.Beğenirseniz devamı gelecek.
Gece karanlığının yağmuruyla evime doğru ilerliyordum.Saçımdan süzülen damlalar beni rahatsız etse bile umursamıyordum.
Evin önüne geldiğimde anahtarımı alıp kapıyı açıcaktım.Fakat ani gelen polis sesleri beni ürkütmüştü.Arkama dönüp baktığımda yaklaşık 22-23 yaşlarında birisini görmüştüm.Polis sesleri onun arka tarafındaki sokaktan geliyordu.Üstü ıslaktı.Saçlarından gelen damlalar yüzüne doğru süzülüyordu.
Siyah jean pantolon,siyah bol bir t-shirt ve kep'i vardı.Oldukça havalı gözükse bile ürkmemiş değildim.
Önüme dönüp anahtarı daha hızlı şekilde çevirdim.Kahretsin!Açılmıyor.Duyduğum ses ile daha fazla irkildim.
"Hey!".
Sanırım demin gördüğüm çocuktu.Böyle korkak olarak nereye kadar diye düşünerek arkamı döndüm.
"Lütfen bana yardım et" diyerek bana doğru yaklaştı.
Geri geri adımlarla giderken sonunda kapıya yapıştım.
"P-polisten mi kaçıyosun?" titrek sesimle korkumu belli etmiştim sanırım.
"Hayır.Yani evet.Ama sana zarar vermem lütfen polis gidene kadar beni içeri al"
"Delirdin mi!? Git başka kapıya!"
"Beni hatırlamadın sanırım?" dedi.
"Seni tanımıyorum"
"Nasıl tanımıyosun"diyerek kaşlarını çattı. "Beni nasıl hatırlamazsın hani beni hiçbir zaman unutmayacaktın o da mı yalan?"
Aklıma gelen o isimle şok geçirdim.
"J-jungkook?"
Umarım beğenmişsinizdir bir sonraki bölümü istiyorsanız yorumlara yazın♡