~6~

169 17 16
                                    

20.05.2019《Seul》
Şimdiki zaman

Elly'den

"N-n-ne?" dedim gözlerimden yavaşça yaşlar süzülürken.

"Eğer ben onu öldürmeseydim,o beni öldürecekti."

"A-ama o n-niye seni öldürmek istesin!? Yalancısın sen!" dedim ağlamam şiddetlenirken.

Beni kendine çekti ve zorla da olsa sarıldı.

"Elly,ben sana asla yalan söylemem.O beni defalarca öldürmeye çalıştı.Sana yemin ederim.Ama ben sabrettim.Belki bir gün yorulur diye.Ama pes etmedi"

Onu itmeye çalışıyordum ama gücüm yetmiyordu.

"Ya bıraksana!"

"Hayır" dedi daha sıkı sarılarak.

"Lütfen bırak artık" dediğimde sonunda bırakmıştı.

"Affettin mi?"

"Ben affetsem bile umrunda sanki" gözlerimi kolumla sildim.

"Tabiki umrumda"

"Jungkook bu yaptığın affedilemez birşey anlasana!Sen benim arkadaşımı öldürdün!"

"PEKİ O BENİ ÖLDÜRSEYDİ!? 6 yıl önce olanları hatırlıyor musun? Sırf sen benimle daha çok takılıyorsun diye Yoongi'nin beni ne kadar kıskandığını hatırlıyor musun!?"

Jungkook'un bu dediğinden sonra Yoongi'ye dair bütün anılar gözümden canlanmıştı.Özellikle de 6 yıl önce olan olay.

"Haklısın.Üzgünüm unutmuşum" dedim başımı aşağı eğerek.

"Elly" çenemden tutarak başımı yavaşça ona doğru kaldırdı.

"Evet?"

"Ben seni se-" telefonum çalmıştı"Telefonunu sikeyim"

Gülmüştüm.Jungkook çok küfür eden birisi değil fakat arada oluyor böyle.Gözlerimi jungkook'tan ayırmadan telefonumu sessize aldım ve kenara koydum.

"Evet,seni dinliyorum"

Kollarını belime sararak beni kendine çekti."Ben seni seviyorum" dedi ve cevabımı beklemeden dudağını dudağıma bastırdı...

Umarım beğenmişsinizdir.En az 1000 kere silip tekrar yazdım.💜


《Darkness》•Jeon Jungkook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin