5 yıl önce《Busan》
•Jungkook'tan•
Okul bittikten sonra eve geldim.Bu gün Elly okuldan ayrılmak zorunda olduğunu,son günü olduğunu söylemişti.Çok üzülmüştüm.
Taehyung ben ve Elly çok iyi arkadaştık.Hep üçümüz takılırdık.Bu üçlü arkadaş grubundan birinin eksileceği için Taehyung da çok üzülmüştü.
Tae okulda yanımıza gelip son kez gece birlikte biryerlere gitmeyi teklif etti.Tabiki kabul ettik.Birbirimizi çok özleyecektik.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Kookie hadi ama ne korkak çıktın sen ya!"
"Korkak değilim.Sadece bu filme girmek istemiyorum"
"Jungkook-ah hadi ama!" diye Taehyung kolumu çekiştirerek sinema salonuna sürükledi.
Beni içeri sokmayı başarmıştı.Film korkunçtu ama korkmadım.Filmden çıktıktan sonra sokakta sohbet ederek eve doğru yürüyorduk.
"Beyler ben üşüyorum onu napıcaz?" dedi Elly alçak sesle.
Ben ceketimi çıkarttım ve Elly'in sırtına örttüm.
"Teşekkür ederim" dedi gülümseyerek.
Tanrım! Çok tatlı gülüyordu.Ahh ne diyorum ben! Sadece arkadaşız.
Yürümeye devam ediyorduk.Karşıdan beliren siyag gölge biraz daha yaklaştıktan sonra Jeowhn olduğunu anlamam uzun sürmemişti.Ama ondan fazlasıyla nefret ediyordum.
"Selam Jeowhn" dedim çakma gülümsemeyle.
"Selam.Elly ne arıyorsun sen sokakta hem de bu saatte?"
"Bu gün burada son günüm.Yarın olmayacağım için gezintiye çıkmıştık" dedi Elly gülümseyerek.
"Eğer son gününse,sana birşey sora bilir miyim?"
"Dinliyorum" dedi Elly meraklı gözlerle Jeowhn'a bakarak.
"Benimle çıkar mısın?" Elly'nin elini tutarak söylediği bu cümle sayesinde sinir krizi geçirdim.Yumruğumu sıkarak kendime hakim olmaya çalışıyordum.
"Üzgünüm.Başka birini seviyorum" dedi elini çekerek.Elly'in dediği bu cümle beni o kadar sevindirmişti ki.Belki o şanslı kişi ben değildim ama yine de sevinmiştim.
"Kimi?" dedi yumruklarını sıkarak
"Seni ilgilendirmiyor"
"Kim dedim!?"
"Dediğim gibi.Seni ilgilendidmiyor.Şimdi çekilirsen gidicez"
"Peki.O çok sevdiğin "ARKADAŞIN" Jungkook ölmeden önce ona söylemek istediğin son birşey varmı Elly'cim?"
"Ne saçmalıyorsun?" dedi titrek sesiyle.
Jeowhn cebinden çıkardığı bıçağı çok kısa sürede bana saplamıştı.
Karnımda hissettiğim büyük acıyla güçsüzleşmiştim.Dizlerimin üstüne çökmüştüm.Elly yanıma gelip dizlerinin üstüne çöktü."S-sakın! Sakın beni bırakma sakın!" Dedi titrek sesiyle.
Zar zor kaldırdığım elimle göz yaşlarını sildim.
"B-belkide benden sonra daha m-mutlu olursun" dedim.
"S-SAÇMALAMA! Taehyung ne duruyorsun çabuk ambulansı ara çabuk!"
Güzel deniz mavisi gözlerinden yaşlar süzülürken sanki bir kez daha bıçaklanmıştım.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.Yanımda oturan Taehyung uyuyordu.
"T-taehyung" konuşmak zor geliyordu.
Başını kaldırdı ve ağlamaktan kızarmış gözleriyle bana baktı.
"J-jungkook i-iyi misin?" dedi heyecanlı şekilde.
"İyiyim,sanırım.E-elly nerde?"
Taehyung başını aşağı eğmişti.Ne olduğunu anlayamıyordum.
"Cevap versene!"
Kafasını yavaşça kaldırdı ve "Gitti"
Tek kelime.Sadece tek kelime beni hayattan soğutmuş,kalbimin parçalanmasına neden olmuştu...
Eveet bölümün sonu.Bu arada söylememiş ola bilirim baş hikayedeki kızım adı Kim Elly