~We Just Friends~

128 13 1
                                    

6 yıl önce《Busan》

Yoongi'den

Telefonuma gelen mesaja baktım.Taehyung'dan gelmişti.

"Yoongi hadi ama!Hâlâ mı uyuyorsun!? Uyuyup kalırsan Taehyung neden beni uyandırmadın deme bana!

Zorla da olsa kalktım.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Ders çabuk bitmişti.Daha doğrusu ben uyuyup kalmıştım.Hava almak için bahçeye çıktım.Çıkar çıkmaz yine her zamanki gibi beraber olan Jungkook'la Elly'i görmüştüm.Sakin olmaya çalıştım.

Sınıfa kalktım.Kalkmasaydım büyük ihtimal kavga çıkaracaktım.

"Günaydın.Neden yanımıza gelmedin?Bu aralar garip davranıyorsun" dedi Elly endişeli bir şekilde.

"Hadi ama.Nedenini biliyorsun!"

"Bilsem sorar mıydım?"

"Seni seviyorum anlamak çok mu zor!?"

"Ne!? Yoongi saçmalama.Biz sadece arkadaşız.

"Herşeyi mahveden Jungkook demi?"

"Hayır.Onun hiçbir şeyle alakası yok."

"Ya nasıl aklım almıyor" sıramdan kalktım. "Neden sürekli onu savunuyorsun? O seni hak etmiyor anladın mı?"

"Saçma sapan konuşma.Benim için senin ya da Taehyung'un Jungkook'tan bir farkı yok!"

"Sen hep onu benden daha çok sevdin.Senin gözünde o benden daha yakışıklı,daha zeki,daha-

"Ben seni de onu da çok seviyorum.Siz benim kardeşimsiniz anla şunu!

"Ama ben senin arkadaşın olmak istemiyorum.Benim ol,sevgilim ol istiyorum!"

"Bu sadece senin karar vereceğin birşey değil! SEN BENİM ARKADAŞIMSIN.BU KADAR." dedi ve hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledi.Tam da Jungkook'un geldiği zamanda.

"Noldu niye ağlıyorsun?" Dedi Jungkook Elly'e bakarak.

"Lütfen benden uzak durun!En azından bir kaç gün"

Elly sınıftan çıkacaktı.Ama Jungkook engel oldu.

"Kim üzdü seni?"

"Kimse.Kolumu bırakırsan gitmek istiyorum."

"Nereye?"

"Ya bırak!"

"Tamam.Nereye gidersen git ama bende geliyorum."

"Niye ya niye.Niye bırakmıyorsunuz peşimi!?"

"ÇÜNKÜ SENİ S-...Çünkü sen benim arkadaşımsın."

Kahretsin!Biliyordum.Ama kaptırmam sana onu Jeon!O benim!

Oturduğum yerden kalktım."Anlamıyor musun bırak dedi"

"Sana mı kaldı bana emir vermek?"

"Kolunu bırak" dedim öfkeyle dolmuş bir şekilde.

"YA YETER! İstemiyorum ikinizide!"

"Benim prensesimi kim ağlattı"  Taehyung dudağını büzerek sınıfa girmişti.

Elly'in Taehyung'a sarıldığını görünce ister istemez sinirim artıyordu.

"Elly ben seni üzecek birşey yapmadım.Demin bahçedeyken gayet neşeliydin! Ne yaptısa bu p*ç yaptı" dedi işaret parmağıyla beni göstererek. "Ben seni asla üzmem!Şimdiyse benimle geliyorsun!"

Jungkook Elly'in kolundan tutarak sınıftan ayrılmıştı.Öfkeden patlamak üzereydim.Öleceksin Jeon Jungkook.Ya bu gün,ya yarın,ya da yıllar sonra.Öleceksin!

Bu bölümü yapa bildiğim kadar uzattım.Ama bu sadece geçmişten bir parça.O yüzden bu pek uzun bölüm olmadı.Neyse sizi seviyorum🦋💞

《Darkness》•Jeon Jungkook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin