20.05.2019
Şimdiki Zaman.Elly'den
"Bak...Ben seni orda bırakıp gitmezdim.Beni annem zorladı.Uçağı kaçıracağımızı söyledi.Seul'e geldiğimizde Jeowhn aramıştı.
Senin öldüğünü söyledi.Taehyung'u aradım.Ama ulaşamadım.Ne kadar aradım ama ne sana ne de Taehyung'a ulaşamadım.Bu güne kadar hep seni ölü sanmıştım."
"Peki sana birşey sora bilir miyim?" dedi alçak ses tonuyla.
"Tabiki"
"5 yıl önce,o gün.Jeonwhn'a başkasını sevdiğini söylemiştin.Kimdi o kişi?"
"Hatırlamıyorum" evet söyleyecek başka yalan bulamamıştım.
"Nasıl hatırlamıyorsun.Söyle kimseye söylemem söz"
"Boşver eski bir arkadaşım" dedim,ayağa kalkıp "Kahve içer misin?"
"Soruma cevap ver"
Takmadım,mutfağa ilerledim.Mutfaktan seslendim "Şekersizdi demi kahven?"
Arkamdan bana sarılan kolların sayesinde irkildim.
"Unutmamışsın" dedi gülümseyerek.
"Bırakır mısın?"
"Rahatsız mı oldun?"
"Hayır.Kahve istiyorum ve şuan kahvemi yapıp içmezsem ölücem." dedim gülümseyerek.
Sarılmayı bıraktı. "Yardım etsem?"
"Sakar olduğunu unuttun galiba?"
"Ya Elly hala mı ya?"
"Bir dakika.Bunu sormayı nasıl unuturum.Polis niye peşinde?"
"Hiç" dedi elini bardaklar olan yere uzatarak. "Sadece birini öldürdüm" dedi sırıtarak.
"NE!? Ne dediğinin farkında mısın!? Birini öldürdüm ne demek!?"
"Kim olduğunu sormayacak mısın?"
"Kim?"
"Benden bile çok sevdiğin pislik.Min Yoongi"
Beklemiyor dunuz demi?Bende beklemiyordum:) Gelecek bölümlerde Yoongi hakkında gizemli şeyleri öğreneceksiniz.Sizi seviyorum🖤✨