- Bölüm 2 (İlk Tanışma) -

335 19 57
                                    

NOT: Asriel Üvey Kardeştir.Zaten Asriel Canavar.Yani Öz Kardeş Olamazlar.

- Frisk Gözünden -

"Uyandım.Chara çoktan uyanmış,etrafa bakıyordu.Sırt çantamı takıp ayağa kalktım.OHA! Çok yüksekten düşmüşüz ama tek bir yara izi bile yok! Vay be.Chara atlamak istedi aslında ama.. Ben intihar etmek istiyordum.ölmemişim. -_-"

Chara: "Frisk! Sonunda uyandın.Gel şu mor renkli kapıya doğru gidelim."

Ben: "Peki ama herşeye hazırlıklı olmalıyız.Ne çıkabileceğini bilmiyoruz."

"Chara'nın elini tuttum ve o mor kapıya ilerlemeye başladık."

"Önümüze bir çiçek çıktı ve bize böyle şaşırmış şekilde baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Önümüze bir çiçek çıktı ve bize böyle şaşırmış şekilde baktı.."

??: "Ya birşey dicem.Yine rüya görüyorum ama siz rüya değilde gerçek gibisiniz.. Biliyorum değilsiniz ama yinede sorayım.. Siz gerçek misiniz?"

"Bu Nasıl Soru Yaw"

Ben & Chara: "Em.. gerçeğizde sen kimsin?"

??: "İNANAMIYORUM! ABLALARIM! BEN FLOWEY,ÇİÇEK FLOWE- ah.. çok salağım.. B-Ben A-Asriel.."

Ben & Chara: "Neeey?!"

Flowey (Asriel): "O gün üvey annemle markete gitmedik.Beni buraya getirdi ve itti.Uyandığımda çiçektim.."

Chara: "Pis kadın.."

*Frisk Mutluluktan Ağlar Ve Chara İle Birlikte Asriele Sarılıp Yanaklarından Öperler.Ve Ne Olur!Asriel Tekrardan Keçiye Dönüşür! Ayrıca Çıplaktır ndjdjkanx*

Ben: "AAAA! ÇABUK ŞU KAYANIN ARKASINA GEÇ!"

Chara: "Asri sandığımdanda büyümüşsün jskskjcjdkcj (anlayan anladı)"

Ben: "Şansına kıyafetlerini yanımda taşıyorum.her gün kokluyodum seni özlediğim zamanlarda falan.."

*Asriel Giyinir Ve Toriel Gelir.*

Toriel: "Asriel! Oğlum!"

"Mutluluktan Ağlıyordu.."

Toriel: "Nerelerdeydin! Seni çok özledim!"

*Asriel Herşeyi Anlatır.. (ivit yazarınız üşengeç.)*

Toriel: "O zaman.. Frisk ve Chara da benim çocuğum artık.yani 3 çocuğum
oldu YeY! Bana Anne diyebilirsiniz.."

"Asriel'e Fısıldadık.."

Ben & Chara: "Pışşt! Asriel!"

Asriel: "Evet?"

Chara: "Bu Keçi-YANİ ÖHM. Anneciğimiz Kim?"

Asriel: "O benim gerçek annem.savaşta beni kaybettiler ve siz beni buldunuz."

Ben: "Ayyy! Çok tatlıydın küçükken.. Bak fotoğrafın hala bende!"

"O sırada Harabeler denen bir yerden geçtik ve sarı yıldız gibi birşey vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"O sırada Harabeler denen bir yerden geçtik ve sarı yıldız gibi birşey vardı.Diğerlerine çaktırmadan dokundum ve önüme bir ekran çıktı:

Frisk Lvl.1 Harabeler

♥️Devam Et         Sıfırla

"Sıfırlama neydi? Bunu Toriel'e yani anneme sormam lazım.Devam et'e tıkladım.Ondan sonra biraz daha yürüdükten sonra yeni evimize geldik.Yine kayıt noktası vardı ve devam et dedim ve kaydettim."

Toriel: "İşte burada kalacaksınız."

Ben: "Çok tatlı bir oda!"

Asriel: "Aynenn! Çok dadluş :3"

Chara: "Bu Çok Bebekçe.."

Toriel: "Sen de beğendin mi Chara?"

Chara: "Evet anneciğim ÇOK GÜZEL.."

*Bir Süre Sonra..*

Toriel: "Çocuklaarr! Yemek hazır!"

"Koşa koşa gittik çok güzel kokan ve lezzetli gözüken 4 turta vardı.Oturup yemeye başladık ve gerçekten çok lezzetliydi! Artık anneme şu sarı yıldızdan sıfırlamadan falan bahsetmeliydim.."

Ben: "Anne.."

Toriel: "Evet Frisk?"

Ben: "Şey ben buraya gelirken sarı bir yıldız gördüm 3 4 tane ve dokunduğumda devam et ve sıfırla vardı bunlardan bahseder misin?"

Chara & Asriel: "Ben öyle birşey görmedim.."

Toriel: "Frisk! Sen Kararlılık Ruhuna sahipsin! Bu dünyayı zamanı ayarlayabilmen anlamına geliyor! Sıfırla dersen buraya düştüğün ana döneceksin ve sıfırlamadan önce olan herşeyi sadece sen hatırlayabileceksin.O sarı yıldızda kayıt noktası.Her öldüğün zaman o kayıt noktasından başlayacaksın fakat başlayamama ihtimalin var yani kendine iyi bak.Bu ruh en güçlü ruhtur!"

Chara & Asriel: "Vaay Be! Frisk'e bak sen!"

"Kararlılık Ha? Hm.. güzele benziyor.."

Asriel: "Ablalarım aslında yeraltı bu kadar değil daha devamı var gitmek ister misiniz?"

Ben & Chara: "OLURR!"

Asriel: "Dıt! Kötü haber annemden izin almalıyız.."

"Toriel'e yalvarmaya gittik çok yalvardık ama deydi.En sonunda izin verdi ve lazım eşyalarımızla birlikte sırt çantamızı alıp harabelerden çıktık.Çıkmadan önce ne olur ne olmaz kayıt aldım.Giderken sanki biri bizi takip ediyor gibi hissettik.. ama kimsede yoktu.Dal kırıldı.. Yine kimse yoktu! Köprüye geldik ve durduk.Korkudan arkamıza bile bakamadık.Birisi bize yaklaşıyordu.."

??: "Hey,sen,mavi kazaklı ve mor çizgili şortlu kız.arkana dön ve elimi sık."

"Ya neden ben?! Çok korksamda arkamı dönüp elini sıktım ve PIRRRRTT! Diye bir ses çıktı korksamda bir gülme geldi ve gülmeye başladım.."

586 Kelime

- D e v a m     E d e c e k -

Sarıl Bana • (Sans X Frisk) • (Frans)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin