- Yazar Gözünden -
"Öncelikle hikâyeme hoşgeldiniz.Frisk Chara ile ikizdir.Aslında Asriel diye bir kardeşleri vardı fakat Asriel ortadan kayboldu.Frisk ve Chara'nın annesi ve babası maalesef kötü kişilerdi.Frisk ve Chara'ya ne olursa olsun kötü davranırlardı.Hala da öyle.Okulda bütün erkeklerin gözü kulağı Frisk'teydi.Hepsinin Frisk'te gözü vardı.Hatta bir keresinde kötü bir erkek arkadaş grubu onu sıkıştırıp tecavüz etmeye çalışmışlardı.Allah'tan Chara yetişti ve yardım etti.Dürüst olmak gerekirse herkes Chara'dan korkuyordu.O kırmızı gözleri ve bıçak severliği.. O hırçınlığı.. Açıksası bende korkardım.Kimse ona bulaşamıyordu.Frisk ise çok iyi biriydi.Ona ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın asla kimsenin canını yakamaz hatta iyilik yapardı.Neyse çok uzattım.Haydi onlara bakalım.Tab2 ki anneleri istediği için evi temizliyorlardı.Bildiğin köle olmuşlardı ya!"
- Frisk Gözünden -
Anne: "Çabuk şurayıda silin!"
Chara: "Ya bi sal da dinlenelim ya,yeter ya!"
Ben: "Anne Chara haklı.Ne olur biraz dinlenelim.."
Anne: "Hayır! Çabuk silin şuraları da!"
*Akşam Olur*
Chara: "Ne okuyorsun?"
Ben: "Ebott Dağının Hikayesi."
Chara: "Sesli oku da bende dinleyeyim."
Ben: "Tamam :"
"Efsanelere Göre Eskiden İnsanlar Ve Canavarlar Barış İçinde Yaşıyordu.Fakat Birden Bir Savaş Çıkageldi.Uzun Bir Savaşın Ardından Savaşı İnsanlar Kazandı Ve Büyücüler Canavarları Bir Bariyer Oluşturarak Yer Altına Yani Ebott Dağı'na Hapsetti.Oraya Giden Bir Daha Geri Dönemiyormuş.. 6 İnsan Oraya Gitmiş Ve Daha Geri Dönememiş."
Chara: "Frisk,gel gidelim! Kurtulalım şu pisliklerden."
Ben: "Bilemiyorum.. sence gitmeli miyiz ki?"
Chara: "Gidelim hadi sırt çantanı hazırla."
Ben: "Peki.."
"Sırt çantamızı hazırladık.İşte kıyafetleri,tokaları,tarağı,kızların özel şeysinden,falan filan bütün ihtiyaçları aldık.Artık gitmeye hazırdık.. Öyle de yaptık.Anne ve Babamızı uyandırmadan sessizce kapıya ilerledik.Acıkırız ve susarız diye yanımıza atıştırmalıklar ve sular aldık.Evden çıktık ve Ebott Dağına tırmandık."
Chara: "Frisk 3 diyince atlıyoruz.."
"Chara'nın elini sıkıca tuttum."
"1,
2,
3!""Atladık.."
287 Kelime
- D e v a m E d e c e k -
(NOT: Yorumlarınızı bekliyorum,nasıl olmuş? Devamı gelsin mi?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarıl Bana • (Sans X Frisk) • (Frans)
FanfictionBir Undertale Sans X Frisk Ya da Kısaca Frans Hikayesi.Aşk İle Dolu Bir Macera..