- Bölüm 3 (Sans Ve Papyrus) -

358 22 89
                                    

"Sonunda YB.. İyi Okumalar.Biliyorum Çok Geç Geldi.. .d"

- Frisk Gözünden -

"O da gülmeye başladı.Bi dakika ya.. Bu iskelet mi bana mı öyle geliyor? Doğru.O bir canavar.. O değilde çok tatlı bu ya.Seside çok karizmatik.Sanarsın reklamları seslendiriyor.. Sanırım iyi Arkadaş olacağız.. (kesin arkadaş olursunuz Frisk)"

Sans: "Selam,ben Sans.İskelet Sans.Sen ?"

Ben: "B-Bende Frisk.T-Tanıştığıma memnun O-Oldum."

"Niye kekeliyorum ben ya..?"

Sans: "Bende memnun oldu-"

"Chara ile sanki Düşmanlarmış gibi birbirlerine pis pis hem sinirli şekilde hemde biraz şaşkın şekilde bakıyorlardı.Sonra Sans gözünü Asriel'e doğrulttu ve hem şaşırıp hem de mutlu oldu nedense.."

Sans: "Asriel! Dostum! Seni gördüğüme çok sevindim.."

Asriel: "Ben de Sans,nasılsın görüşmeyeli?"

Sans: "İyi.Sen?"

Asriel: "İyi.."

Ben: "Ya bana bi anlatsanız? Siz tanışıyo musunuz?"

Asriel: "Zaten söyledim eskiden burdaydım beni savaşta buldunuz."

Ben: "Peki ya Chara ve Sans??"

Sans: "..."

"Sinirlenmişti.Chara'ya anlatması için tip tip baktım"

Chara: "Hani ben Asriel'i bulmak için evden gizlice çıkıp not bırakmıştım, sonrada 1 ay falan ortada yoktum 1 ay sonra geldim ya..."

Ben: "Evet.. bana 1 ay boyunca nerede olduğunu söylememiştin."

Chara: "Buraya geldim.Bu yüzdende Sans'la tanışığız.Bu kadar."

Sans: "Bu kadar olduğuna emin misin?"

Chara: "Kapa çeneni gülümseyen çöp torbası!"

Sans: "Bana şöyle seslenmeyi kes!"

Chara: "Kesmessem nolucak? O oyuncak gaster blasterlerini ve kendinden çıkardığın kemiklerini falan mı atıcan? Işınlancan veya ruhumu mavi yapıp beni kontrol mü ediceksin? Hah.Güldürme beni.."

Sans: "Sende o bıça-"

*Chara Eliyle Sans'ın ağzını kapatır*

Chara: "Kapa çeneni.Uzatma.Boş yapanları sevmem."

Ben: "YA NOLUYOR YA Bİ SAKİN OLUN! Chara bunları öğrenicem.."

Sans: "Neyse.Eve gidelim.Bizde kalın.Elimi tutup gözlerinizi kapatın.Bi kestirme biliyorum.."

*Herkes el ele tutuşur.Tutuşma sırası şöyledir: Frisk-Sans-Asriel-Chara.Ve tabii ki Sans herkesi Karaltan'a ışınlar.*

"KARALTAN ŞEHRİNE HOŞGELDİNİZ."

Sans: "Eveett.Burası Karaltan şehri.Hoşgeldiniz.Şu market.Şu Grillby's.Restaurant ve cafe tarzı.Şu kütüphane.Vee burasıda evim."

Sarıl Bana • (Sans X Frisk) • (Frans)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin