En sevdiğiniz isim nedir ?
Sabah kalktığımda abimin yanımda olmadığını gördüm. Abimin banyosuna girip elimi yüzümü yıkadım. Aşağıya indiğimde evde kimse yoktu. Bende buzdolabından kaşar ve tost ekmeği çıkardım. Tost makinasını çalışırdım. Ve pişmesini bekledim. Beklerken kapının sesi geldi. Gelen kim diye baktığımda Barlas abim ve Barış gelmişti.
~ Günaydın at şeysi , dedi
~At şeysi derken abi? Diye sordum.
~ At pijaman ya ondan , dedi. Biz konuşurken Barış ordan kıkır kıkır gülüyordu.
~Offf diğerleri nerde ? Diye sordum.
~ Bizim sürekli gittiğimiz kafeye gittiler. Dedi. Ben Moskova ya gitmeden önce sürekli bu kafeye giderdik.
~Abi bugün arkadaşlarım buraya gelecek sorun olmaz demi. Dedim.
~ Erkek mi yoksa? Diye sordu.
~ Hayır kızlar hepsi. Barışın kardeşi. Bide Ece'yle Hande ,dedim.
~ Tamam sorun olmaz , dedi.
~ Abilerinin abisi. Dedim
~ Off ne yalakalık yaptın ya , dedi. Tam o zaman da tost makinasının sesi geldi. Tostumu bitirdikten sonra odama çıkıp okul formamı giydim. Saçımı üstten at kuyruğu yaptım. Bu sefer eyeliner çektim. Parlatıcı sürüp evden çıktım. Okula gelince Hande'nin yanına geçtim. Berk'i görünce aklıma bir piçlik geldi ve onun yanına gittim.
~ ikiz Nasılsın, diye piç piç sordum.
~ İyi bence bunun altında birşey yatıyor ama neyse , dedi.
~ Sen derste neden Ece'ye bakıyorsun acaba ? Diye sordum.
~ İkiz birşey söyleyemem gerekiyor sana ama kızmayacaksın.
~ Tamam seni dinliyorum ikiz , diye söyledim.
~ Şey şu Ece var ya...
~ Evet var
~ Ben ondan hoşlanıyorum galiba. Dedi.
Asena şok
Asena ölü
Asena wefat~WTF?? Diye bağırdım.
~ Tamam sakin ol ama ben onu çok seviyorum. Dedi tamam bunu kesinlikle Ece'ye söylemeyecem. Tabii ki söyleyecektim.
~Tamam ben aranızı yaparım bea.
Dedim.~ Hadi git ve onu Yengem yap be koçum. Dedi.
~ ben senin koçunu bir yerlere sokmasını bilirim de neyse , diye söylendim.
Koşarak Ece'nin yanına gittim. Ece'nin yanına gidince onu çekiştirerek dışarıya çıkardım.
~ Noloyo lan, diye söylendi.
~ Mal ben senin için burdayım Berk'ten senden hoşlandığını öğrenelim. Sen bana burda çemkir yok böyle bi dünya , diye açıkladım.
~ Bi dakika bi dakika sen şimdi. Berk'in benden hoşlandığını mı söylüyorsun. Dedi. Sen niye bu kadar salaksın acaba
~Salaksın sen kızım ya Berk bana seni sevdiğini söyledi. Mal , dedim.
~ Asena , bizi ayarlasana gııı.
~ Taam ayarlarım gııı , dedim.
Zil çalınca sınıfa geçtim. Hande'nin yanına geçince öğretmenler zili çaldı.
Anam yok ders geçmiyor. Telefon titredi. Allah'ım sana şükürler olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
14 erkek 1 kız
Humor8 Abi 1 İkiz 1 Kardeş 2 Kuzen Birde tam bi fırlama 2 çocuk. Ama biz bu aileyi; Arda'nın komikliğini, Savaş'ın sözlerini, Oktay'ın zekasını, Kaan'ın yavşaklığını, Demir'in babalık taslamasını, Rüzgar'ın iğrenç soğuk espirilerini, Duhan'ın patavat...