KAVGA 👊

510 35 21
                                    


Sabah telefonunun çalmasıyla uyandım. Arayan kim diye baktığımda arayanın 'PİÇ ATAKAN' olduğunu gördüm. Hem sabahın köründe beni uyandırıp sevgililimi öpmüştü. Ama artık sevgilim değildi. Numarasını nerden biliyorsun diye soracak olursanız Barlas'ın arkadaşı olduğu için bende numarası var.

~ Ne var lan sabahın köründe beni aramaya cüret ettin?! Diye kükredim.

~ Sevgilin yani 'eski sevgiline' bugün ona olan aşkımdan bahsedicem. O kız benim olacak ona çıkma teklifi edicem, sesi aşağılama tonundaydı. Bi dakika şimdi bunlar Asena'yla çıkmıyorlar mıydı yani? O zaman neden Asena'yı öptü lan !

~Eğer ki Asena ya çıkma teklifi edersen seni öldürürüm. Hem siz zaten çıkmıyor muydunuz ? Senin sevgilimi öpen o dudaklarını sikicem olum.

~ Sakin ol şampiyon  Asena benim olacak öyle ya da böyle Asena benim sadece benim anladın mı , ah senden ne bekliyorsam zaten anca telefonda artislik yapan türlerden di bu mal.

~ Asena'ya çıkma teklifi falan etmiyorsun seni yoksa öl- oruspu çocuğu yüzüme kapattı. Sıkılınca beyinli.

~ Abiii hadi kal- Aaa kalkmışsın. Biz Asena'nın evine gidiyoruz, dedi ve odadan çıktı. Bende banyoya girip elimi yüzümü yıkadım sonra banyodan çıktım. Okul formamı giyip saçıma fön çektim saçımın şekil alması için.

Asena'ya hala sinirli olduğum için onların evine gitmeye çektim. Çantamı sol omuzuma atıp kulaklığımı ve telefonumu alıp odadan çıktım. Anahtarlıktan anahtarımı alıp evden çıktım. Çıkar çıkmaz Barlas beni aradı. Özlemime dayanamadı kankeytom. Aramasını kabul edip kulağıma koydum telefonu.

~ Lan sen benim kardeşimi üzmeyeceğine yemin etmesin mi lan piç - tamamen kulağım sikildi - senin yüzünden kardeşim gece yarısına kadar ağladı lan pezevenk  odasına Arda'yı bile almadı , kükremesi bitti benim kulaklar sikildi. Kafiyeli oldu lan. Şimdi konuşma sırası bende

~ Barlas sen buna inanıyor musun  gerçekten ? Beni aldatan kişi o ağlayan kişide o , dedim sakin bir ses tonuyla.

~ Sen ne diyorsun ya peki o pezevenk kim , diye sordu kızgın ama sakın bir ses tonuyla.

~ Onun icabına ben bakıcam kardeşim. Sen sadece Asena'ma iyi bak, dedim. Ve kapattım.

Kulaklığımı takip çalma listesinden  Sen beni bir ayda unutursun ( Medya ) u açtım. Cidden de böyleydi ama Asena beni ilk günden unutmuştu. Ama Barlas'ın Asena senin için gece yarısına kadar ağladı demesi. Beni unutamadığı anlamına geliyor. Daha ben sana dokunmaya kıyamaz ken o piç seni öptü seni o kad- ne sen Atakan'a mı  gülüyorsun? Bana güldüğü gibi gülmüyordu. Şuan Asena ve Atakan gülerek okulun kapısına yöneldiler bende onların arkasından okulun kapısından içeri giriş yaptım. Herkes Asena ve Atakan a bakınca fısıldaşmaya başladılar beni görünce bu fısıltılar daha da arttı. Barlaslar her zaman oturdukları en çardakta oturuyorlardı. Onların yanına hızla giriş giriş yaptığımda Barlas bana dönerek ,

~ Noldu  Asena'm neden sabahlara kadar ağladı? Diye bana bağırarak sordu Meriç görünüşe  bakılırsa ağlamaktan göz altları kızarmıştı. Herkes öyleydi çok bitkindiler.

~  Asena beni bir piç yüzünden aldattı gelin size hangi piç yüzünden beni aldattığını göstereyim, dedim ben önde onlar arkada sınıfa girdik Asena duvar kenarında Atakan sa diğer tarafta oturuyordu. Yani benim yerimde.

Onların yanına gidip Atakanı yere fırlattım.

~ İşte bu piç , dedim. Atakan beni görmediği için kolaylıkla onu yere atabilmiştim. Asena aniden yerinden kalkıp.

14 erkek 1 kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin