Kanal 🎬🎥

420 33 16
                                    

En sevdiğiniz şarkı ?

Oktay'dan...

Sabah alarmımın çalmasıyla dinç bir şekilde uyandım. Çünkü Oktay olmak bunu gerektirir. Arda'nın test kitabını alıp onun odasına gittim. Bide buna kopya vermek var. Bi bokuda beceremiyor ki salak. Test kitabını çantasına koyup odama gittim. Formamı giydim. Gözlüğümü de takip telefonumu aldım. Çantamı omuzuma atıp aşağıya indim benden sonra Meriç de geldi ayakkabılarımızı giydikten sonra okula doğru yol aldık. Sınıfa geçince arkada olan sırlardan birine oturdum. Yanıma Meriç çantasını koyduktan sonra erken geldiğimiz için bahçeye sahiplendiğimiz çardağa oturduk.

~ Abi hala mı o kızla konuşuyorsun Allahsen ya,diye isyan ettim.

~ Yengene bir daha o kız deme seni fena yaparım, diye tehtit etti.

~ O kız seni hak etmiyor. Sırf sen onu seviyorsun diye bir şey demedim bu zamana kadar o kız... Seni

~ Evet o kız beni...

~ O kız seni aldatıyor.

~ Oktay saçmalama biz birbirimizi seviyoruz, dedi tekrar onunla mesajlaşmaya devam etti.

~ İyi o zaman sen bilirsin. Benim sana bu söylediklerimi unutma sakın ve okulun girişine bak , dedim ve tekrar okulun girişine baktım. Meriç şok olmuş bir vaziyette bir Hira'ya bir yanındaki çocuğa birde birleştirdileri ellerine baktı.

~ Demek ki bir bildiğimiz varmış Meriç, dedim ve sınıfa doğru yol aldım.

Sınıfa vardığımda sırama oturdum. Meriç yanıma sinirle yanıma oturduğunda ona baktım.

~ Lan beni nasıl aldattı lan hani beni çok seviyordu

~ Sana dememiş miydim ? O kız seni hak etmiyor, dedim ve önüme döndüm hoca sınıfa girince ayağa kalktım. Ders tarih en sevdiğim tabi matematikten sonra.

~ Sözlüsünüz çocuklar liste sırasına göre yapacağım, listenin ilk sırasında Meriç vardı gazası mübarek olsun.

~ Meriç kalk ayağa , şimdi boku yedin.

~ Lale devrini özetle yavrum.

~ Hocam lale devrinde laleler var - yemin ederim salak bu çocuk - laleler laleler, dedi ve bana baktı. Ona onaylamaz bakışlarımı yollamaya başladım.

~ O mahrem suratına bir Silleyi Osmaniye nakşederim Sekte-i kalpten terk-i hayat edersin, Off Meriç Rüstem hocayı da çıldırttın ya sana helal olsun.

~ Otur yerine sıfır aldın, Meriç hiç oralı bile olmadı.

Zil çaldığında tek başıma çardağa doğru indim. Yanıma arda geldi biraz sinirli gibi duyuyor.

~ Sevgilisinden ayrılan birini dinlemek resmen işkence ya barışırsınız diyorum asla diyor unutmaya çalış diyorum unutamam diyor hayırlısı olsun diyorum hayrımı kaldı ki diyor hay ben benim ağzıma sıçam ya nerden dinledim seni as kardeşim kendini o zaman, dedi ve bana döndü.

~ Noldu ki, diye sordum.

~ Oktay şimdi ben sana derste bana kopya vermenin için yanına gelecektim bir kız ağlıyordu yanına gittim gitmez olaydım ya, dedi sabır dilercesine

~ Test için teşekkür etmeyecek misin ?
Diye sordum.

~ Sağol gardaşım kopya verecek misin ?

~ Olabilir kaçıncı ders ?

~ 3.cü ders

~ Hmm beden Demir abimin dersine denk geliyor verebilirim.

14 erkek 1 kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin