•2•

98 12 4
                                    

Author POV

Sebaik tiba di airport mereka sama² kluar dari teksi. Sebelum Naeun beredar smpat Mingyu menahan tangan nya lagi.

"Yahhhh kmu....jngan harap sama penerbangan nanti" kata Mingyu.

"Dah lah aku tak suka laki mcm kmu" kata Naeun terus beredar dan menghilangkan diri.

"Cehhh" geram Mingyu lalu dia pun terus masuk ke airport dan terus cek in.

Walaupun Mina masuk dan selesai cek tapi dia kesempatan ke tandas dahulu manakala Mingyu pulak menunggu penerbangan nya sambil makan sandwich yg dia beli. Semasa pengumanan penerbangan seterusnya Mingyu pun terus masuk ke pintu gerbang while....

"Halamakkkkk ketinggalan aku" kata Naeun. Dia pun bergegas siap kan diri tapi malangnya ketinggalan penerbangan.

"Hapekah...hadehhh terpaksa beli tiket" kata Naeun lalu dia pun ke kaunter untuk beli penerbangan seterusnya.

Semasa beli dia terkejut kerana tiket nya. "Wait what lama betul pukul 5" kata Naeun.

"Ya cik kan jauh" kata pengurus tiket itu.

"Terpaksa tunggu" kata Naeun lalu dia pun beredar.

While di kapal terbang pulak.

"Haisshhh tak sabar balik nak beli rumah tu" kata Mingyu lalu dia pun layan hp nya smbil dengar lagu.

Semasa penerbangan itu berjalan dgn lancar akhirnya dia pun selamat tiba. Semasa kluar dri airport sempat juga dia call Wonu suruh ambik.

In call....

"Ywo wonu mana kau" tnya Mingyu.

"Kat kawasan parking wae" kata Wonu.

"Aku dah kat luar ni ppalli ambik aku" kata Mingyu.

"Nae" jawab Wonu.

Akhirnya sebuah kereta dgn cermin hitam pun datang. Terus Mingyu masuk dan mula kan perjalanan ke rumah baharu nya.

Naeun POV

Setelah berjam-jam aku menunggu akhir nya penerbangan itu pun tiba. Terasa lega kerana dapat balik ke Seoul. Semasa di kapal terbang aku sempat berehat kerana penat menunggu dan sempat menikmati makan yg telah di sediakan oleh pihak di situ. Semasa tiba....

"Seoul here I come" kata ku lalu terus masuk ke teksi.

Mingyu POV

Semasa tiba di rumah baharu....

"Mingyu sshi...smpai pun kau" kata Namin.

"Yaaaa btw kmu dah tukar kod kunci kah??" Tnya ku

"Belum btw kmu sndiri lah tukar" kata Namin lalu terus beredar ke rumah baharu nya.

"Wow gyu dah ada rumah sndiri nmpak" kata Wonu.

"Biasalah btw kereta sya esok bawa pi sini ehhh" kata ku  sambil tukar kod keselamatan.

"Pulak aku...okay² esok lah" kata Wonu.

"Gomawo hyung" kata ku selepas selesai tukar.

"Btw gyu sya nak balik luk...so kau rehat lah ye mesti penat" kata Wonu terus dia beredar"

"Nae hyung" balas ku lalu terus masuk.

Semasa aku masuk ke rumah tersebut.

"Woahhh cantek lah rumah ni" kata ku dgn kagum.

Tak sngka Namin noona beli rumah secantik ni. Lalu aku pun terus ke bilik dan berehat.

Author POV

Sebuah teksi pun lalu Naeun pun kluar dri perut teksi.

"Home sweet home" kata Naeun dngan gembira.

Semasa dia buka kod...

"Aighh??" Dgn hairan nya Naeun.

Dia pun sekali lagi cuba dan tak mau buka.

"Aighhhhhhh???? Wae dia taknak...diorng tukar kah??" Tnpa membuang masa Naeun pun ketuk.

" ada org kat rumah tak....Namin?? Suhyun??" Tnya Naeun.

Sekali lagi dia ketuk pintu. "Yeorobun....Namin?? Suhyun?? Korng buka lah pintu" kata Naeun lagi.

"Aighhh jahat korng nihh" kata Naeun lalu dia pun bersandar di pintu terus duduk"

"Apa lah nasib aku ni" kata Naeun smbil mengenang nasib lalu dia pun tertidur di situ.

Keesokan hari nya....

Pagi yg cerah menyinari bilik Mingyu menyebabkan Mingyu terjaga.

"Huargggg pagi yg segar" kata nya lalu dia pun terus bngun dan ke arah pintu di ruang tamu. Semasa dia pun pintu.

"Warghhh hapekah??"terkejut nya dia melihat seorng gadis tidur di situ.

"Bukan kah" dia mendekati gadis itu lalu.

"Hapekah dia lagi" kata Mingyu dngan mengeluh. Lalu dia pun angkat Naeun secara bridal style dan bawa ke bilik.

Mingyu hairan knpa gadis itu tidur di luar rumah.

To be continue...

-In Relationship-|| Kim Mingyu [✔]Where stories live. Discover now