•31•

47 12 0
                                    

SKIP

Semua sebongs bergumpul di ruang tamu termasuk Namin dan Suhyun. Sebaik sahaja Naeun pun turun sambil membawa sesuatu iaitu sebuah kotak.

"Tadaaaaa" kejutannya.

"Uishhh tak sabar" excited Jun.

"Sabar²" smbil Naeun buka lalu.

"Uish dlm balutan agak² apa ehh" teka Hoshi.

Setelah Naeun selesai buka terus dia bagi sesuatu kepada sebongs.

"Kanggaroo warghhhh" excited maknae.

"Alaaaa koala cute hrmm" terharu Minghao.

"Woahhh cenderahati tu alaaaaa cantek lah" terus Woozi ambik.

"Ambik lah apa yg kamu suka" kata Naeun.

"Woahhh gomawo noona" ucap Seungkwan.

"Naeee" snyum Naeun kepadanya.

"Alaaa Naeun ni susah² jak beli btw gomawo yaaa" ucap Namin.

"Naeee no problem" balas nya.

Tetiber sahaja..

"Ouh yaaaa memandangkan Naeun pulang harini apa kata kita mula kan party" ajak Namin.

"Ouh yaaa party okehhh"terus Hoshi ambik 1 crack bir.

Terkejut Naeun melihat manusia bawa bir tu.

"Wowww boleh craving nihh" kata Namin. Terus sahaja dia agihkan kepada members termasuk diri nya terus sahaja minum.

"Tteobokki jngan lupa" Sambil Suhyun hidangkan.

"Warghhhh favourite" excited Vernon pulak.

While Naeun mampu minum jak makan tak sbb tak suka makanan pedas². Tetiber sahaja Mingyu pnggil Naeun dgn pegang bahu nya.

"Yg saya ada tak?" Tnya nya

Terus sahaja Naeun ingat lalu. "Ouh yg kamu tak da lahh mian" terus Naeun usap pipi nya.

"Ouh gitu okay" terus Mingyu fake smile dan minum dgn mulakan second tin.

Actually Naeun sengaja buat demikian tapi rahsia kerana yg Mingyu pnya lebih special dari sebongs punya. Lalu mereka pun minum ntah smpai berapa tin sudah. Jam menunjukkan 11.30 walaupun tadi meriah hnya tinggal kesunyian sahaja.

"Wehhh jagiii yaaa" pnggil Namin yg dah mabuk sikit.

"Ermm apa" tnya Hoshi.

"Tak de" terus sahaja Namin bangun dan terhuyung-hayang nak pegi bilik nya.

Hoshi pun hanya mampu melihat wifeu nya mcm tu lalu. "Ermm gaiss saya masuk dulu lah" terus dia pimpin Namin.

Naeun pun pndang Suhyun tengah minum disitu. Tetiber sahaja. "Warghhh hbis pun btw Naeun sshi tolong kemaskan yee" terus dia lari dan masuk ke bilik. Begitu juga members lain nya.

Naeun hnya mampu melihat mereka sahaja. "Warghhh terpaksa kemaskan" terus dia bngun sebaik sahaja. "Saya tolong kmu okay" Mingyu nak bngun tapi terhuyung-hayang sikit.

"Tak pa lah biar saya kemaskan.. btw pegi lah masuk dulu...kamu dah mabuk dah" kata Naeun terus sahaja dia ke dapur.

Mingyu sendirian disitu lalu dia pun ke dapur melihat Naeun sedang membersihkan pinggan tadi. Sebaik sahaja Mingyu pun ke arahnya dan terus back hug Naeun. Terkejut di buat nya.

"Aighhh Mingyu haishhh buat org terkejut" sambil dia basuh pinggan.

"Saya rindu kamu hrmm" merajuk Mingyu dlm mabuk. Yelah biasalah manusia tu ntah berapa tin dia minum.

"Haishhh kamu nih" geram Naeun. Setelah selesai basuh terus dia lepaskan tngan Mingyu.

"Dahhh jum saya teman kamu masuk ke bilik"

Tetiber sahaja Mingyu tarik tngan Naeun. Terus dia terkejut lalu mengikuti nya walaupun manusia tu berjalan terhutung-hayang. Setelah tiba di bilik.

"Mulai hari ni kita tido sama" arah Mingyu smbil dia pulas tombol pintu. Terkejut Naeun mendengarnya.

"Are you kidding me"

"Yaaaaa" terus dia bawa Naeun masuk dan tutup pintu kemudian dia pun kunci pintu bilik itu.

"Aighhh kenapa kunci?" Tnya nya.

"Tak de saje" terus sahaja Mingyu menghempap dirinya di atas katil while Naeun mampu melihatnya sambil duduk di atas kerusi berdekatan ngan meja studynya.

"Naeunn yaa" pnggil Mingyu.

"Yaaaa knpa..." smbil Naeun nak belek² buku tu.

"Jum lah tido" ajak Mingyu yg mamai sikit rasa nak tido.

"Lepas ni okeh" balasnya.

Sebaik sahaja Mingyu pun bngun dan terus dia tarik tngan nya. Naeun terkejut tindakan manusia tu. Terus sahaja dia berada di on top Mingyu.

"Yaahh Kim Mingyu kenapa nihh" terkejut nya.

Mingyu tak jawab apa² terus dia belai Naeun.

"Knpa gyu bagitahu lah" smbil bertentang matanya.

"Kamu tahu tak" tnya nya.

"Tak..." jawab Naeun.

"Haishhh kau ni aku belum hbis cakap lagi" rungut Mingyu.

"Okeh² dah sambung" gurau Naeun.

"Saranghaeyeo" kata nya.

Naeun terkaku sebentar tetiber sahaja Mingyu mendekati bibir nya kepada bibir Naeun. Makin lagi Naeun terkejut lalu dia pun segera lepaskan diri.

"Dah lah pegi tido esok sya nak bangun awal" terus dia baring sebelah.

Sebaik sahaja Mingyu pun back hug nya lalu melelapkan matanya. Naeun pun pandang ke arah nya sedang tido lalu membelainya.

"Haishhh manusia nih nasih sayang" terus dia kiss forhead milik Mingyu lalu kemudian dia pun peluk manusia tu dgn erat dan terus dia lelap kan matanya.

To be continue....

-In Relationship-|| Kim Mingyu [✔]Where stories live. Discover now